Dünyanın en pahalı iPhone'u Türkiye'de satılıyor!

Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Dünyanın en pahalı iPhone'u Türkiye'de satılıyor!

Mesaj gönderen velociraptor »

Resim

ABD'li teknoloji devi Apple, geçen günlerde WWDC 2023 etkinliği düzenledi. Etkinliğin ardından şirket, ABD'deki fiyatlarında zam yapmazken kur artışından dolayı Türkiye'de satışa sunduğu tüm ürünlerine zam yaptı. Türkiye'de telefonlara uygulanan vergilerle birlikte iPhone 14'ün fiyatı 1818 dolar olarak belirlendi. Böylelikle ülkede iPhone 14 serisinin başlangıç ücreti 42.499 TL seviyesine yükseldi. Zamların ardından Türkiye, Brezilya'yı geçerek en pahalı iPhone 14 satılan ülke oldu.

Çinde - 858$ Olan Telefonun fiyatı Türkiyede 1818 $

Listenin tamamı ise şöyle:

Resim

Kaynak:
https://www.cumhuriyet.com.tr/bilim-tek ... or-2088859
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Dünyanın en pahalı iPhone'u Türkiye'de satılıyor!

Mesaj gönderen burak35 »

En ucuclarıda asya ülkelerinde satılıyor ilginçmiş. Çin japonya tayvan...
mertcan90
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 786
Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
Teşekkür etti: 716 kez
Teşekkür edildi: 676 kez

Re: Dünyanın en pahalı iPhone'u Türkiye'de satılıyor!

Mesaj gönderen mertcan90 »

iPhone 14 Pro Max'in en üst versiyonu 68 bin TL cıvarı. 2019 başında 67 bin TL’ye Clio alınabiliyordu. Dün de benzine dev bir zam geldi. Şaka gibi ülke de içinde yaşadığım için gülemiyorum.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Dünyanın en pahalı iPhone'u Türkiye'de satılıyor!

Mesaj gönderen velociraptor »

858 dolarlık telefonu (ki çin hükümeti de vergisini alıyor) nasıl bir mantık ve vicdan ile 1818 Dolara satarsın kabile devletinde olmaz bu.
Kullanıcı avatarı
sinerci
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 204
Kayıt: 04 Tem 2022, 21:54
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 446 kez
Teşekkür edildi: 308 kez

Re: Dünyanın en pahalı iPhone'u Türkiye'de satılıyor!

Mesaj gönderen sinerci »

Asya ülkelerinde telefondan bol bir şey yok, onlar için önemli olan oyun ve sosyal media tutunmak için fiyatlar çok ucuz oluyor.
Gelelim bizim ülkeye 5,6 yaşındaki çocukların elinde bile apple telefonu var bu neyin kafası anlamadım.
Bir ürüne sürekli talep olursa fiyat artıyor, Seneye sınır kapılarından telefon geçirmek yasaklanmazsa şaşırmam.
Kullanıcı avatarı
root@localhost
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2924
Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3927 kez
Teşekkür edildi: 3205 kez

Re: Dünyanın en pahalı iPhone'u Türkiye'de satılıyor!

Mesaj gönderen root@localhost »

Telefon işini bizde kredi kartı ile taksiti kaldırarak çıkmaza soktular.

Şöyle yapabilirlerdi 1 senede taksitle 1 telefon alınabilir, 1 kartla taksit bitimine kadar başka telefon alamazsın diyebilirlerdi.

Milleti nakit avansla banka kredisi ile bankaların kucağına attılar.

Rezil ettiler.
Cevapla