Kılıçdaroğlu 'Sığınmacıları göndereceğim' dedi

Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53896
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19701 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Kılıçdaroğlu 'Sığınmacıları göndereceğim' dedi

Mesaj gönderen velociraptor »

Resim

Millet İttifakı’nın Cumhurbaşkanı adayı CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Twitter’dan yeni bir video paylaşarak “Vatanını seven sandığa gelsin” dedi. Kılıçdaroğlu, “Sen beni sevsen de sevmesen de kabulüm. Ama evladını seviyorsan karar ver. Kız çocuklarına kötü gözle bakan o zihniyet gelirse kim bilir neler olacak! Unutma, o oy benim için değil, evladın için vereceksin. Vatanını seven, sandığa gelsin” ifadesini kullandı.

Kılıçdaroğlu’nun paylaşımını alıntılayan Kadın Savunması adlı hesap şöyle yazdı:
“Kızların hayatını göçmenler değil erkek şiddeti, ekonomik kriz, gericilik, baskıcı politikalar, patriyarka karartıyor! Biz, bu zehirli popülist ırkçı çağrıya değil, İstanbul Sözleşmesi'ne sarılıyoruz. Birbirimize sarılıyoruz.

Irkçılığa, göçmen ve mülteci düşmanlığına, nefrete geçit vermeden; haklarımıza, hayatlarımıza sahip çıkıyoruz. Buradayız. Birlikte yaşıyoruz, birlikte yaşamak istiyoruz.”
Kadın savunması adlı örgüte başta kadınlar tepki Gösterdi

Resim

Resim

Resim

Resim

TÜRKİYE’Yİ SIĞINMACI DEPOSU HALİNE GETİREN ANLAŞMA

Türkiye ile AB arasındaki göçmen anlaşması 18 Mart 2016'da Türiye-AB zirvesi sonrası yürürlüğe girmişti. Anlaşma kamuoyunda '18 Mart Mutabakatı', 'Göçmen Mutabakatı' olarak biliniyor. Yetkililer daha önce 15 Kasım 2015 ve 29 Kasım 2015 zirvelerinde bir araya gelmiş ve Suriye'deki iç savaştan kaçan sığınmacılari kabul eden Türkiye'nin desteklenmesi, AB'ye yönelik düzensiz göç akınının önlenmesine ilişkin iş birliğini öngören Ortak Eylem Planı'nın uygulanması kararı alınmıştı. Türkiye ile Avrupa Birliği arasında imzalanan ‘18 Mart Mutabakatı’ 6. yılını doldurdu. Bu zaman içerisinde Avrupa’ya geçen sığınmacı sayısında hatırı sayılır bir düşüş gerçekleşti. Bu süreçte Türkiye, kendi ulusal güvenlik sorunlarını, kültürel meselelerini göz ardı ederek sığınmacıların deposuna dönüştü. Ayrıca sermaye sahiplerinin ucuz iş gücüne dönüşen sığınmacılar Türkiye’de işsizliğin artmasına neden oldu. Sığınmacı sorunu bugün, güvenlik ve kültür yanında ekonomi başlığı altında da tartışılıyor. Krizin derinleşmesine neden olan sığınmacıların geri gönderilmesiyle ilgili toplumsal bir mutabakat oluşmuş olmasına rağmen bazı kesimler hala sığınmacı sorununu ‘insan hakları’ bağlamında ele alarak ülkede kalmalarını talep etmeyi sürdürüyor. Bu kesimlerin Türkiye’nin mi yoksa Avrupa’nın mı güvenliğini birinci sıraya yazdığı tartışmaya açık.

Kaynak:
https://www.odatv4.com/guncel/kilicdaro ... i-25192876
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Kılıçdaroğlu 'Sığınmacıları göndereceğim' dedi

Mesaj gönderen burak35 »

Olması gekendir. Ve umarım gerçekleşir.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15150
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: Kılıçdaroğlu 'Sığınmacıları göndereceğim' dedi

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Milli Güvenlik Ve Beka Meselesi'dir bu durum.....
mertcan90
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 786
Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
Teşekkür etti: 716 kez
Teşekkür edildi: 676 kez

Re: Kılıçdaroğlu 'Sığınmacıları göndereceğim' dedi

Mesaj gönderen mertcan90 »

TRWE_2012 yazdı: 24 May 2023, 19:11 Milli Güvenlik Ve Beka Meselesi'dir bu durum.....
Kesinlikle öyle. Böyle sığınmacı mı olur. Bu halk durumun vehametini nasıl göremiyor hayret ediyorum.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15150
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: Kılıçdaroğlu 'Sığınmacıları göndereceğim' dedi

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

mertcan90 yazdı: 24 May 2023, 21:29
TRWE_2012 yazdı: 24 May 2023, 19:11 Milli Güvenlik Ve Beka Meselesi'dir bu durum.....
Kesinlikle öyle. Böyle sığınmacı mı olur. Bu halk durumun vehametini nasıl göremiyor hayret ediyorum.
Bazıları, şahsi çıkarları, bazılarının iyi niyetleri ve de bazılarının art niyetleri nedeniyle gerçeklere karşı "Üç Maymunu" oynamaktan geri kalmazlar...

Üç Maymun:

Ben görmedim (gözün çıksın emi)
Ben duymadım (kulakların kopsun emi)
Ben bilmiyorum (şuursun kalasın emi)
Cevapla