ESD Sıkıştırma Nasıl Yapabilirim ?

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15168
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2510 kez
Teşekkür edildi: 5315 kez

ESD Sıkıştırma Nasıl Yapabilirim ?

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Youtube Videosu:


Yazılım Olarak: Windows ESD Sistem Sıkıştırma TR v1.00

Resim

Açıklama:

Windows ESD Sistem Sıkıştırma Programı, bu yazılım ile hazırladığınız güncel sistemleri esd yöntemi ile sıkıştırabileceksiniz.Örneğin 6GB'lık bir veriyi/data'yı 3.5GB'lık dvd boyutuna getirmek mümkündür,Uygulama windows 8.1/7/10 üzerinde çalışır.

İndirme:

Kod: Tümünü seç

http://www.solidfiles.com/d/6bab9d5144/
(1.00 MB)

ESD Sıkıştırma Nedir.?

Esd, Microsoft tarafından Windows 8 sürümüyle birlikte ortaya yeni çıkartılan bir sıkıştırma algoritmasıdır. Kurulum esnasında kaynak dosya olan install.wim dosyasını sıkıştırarak makul boyutlarda boyut tasarrufu sağlamakla beraber içerikte hiçbir şekilde değişiklik yapmamaktadır.

Eğer donanımınız eski değilse veya en azından Windows 8 desteği var ise ESD’li sürümü tercih edebilirsiniz. ESD kısacası işletim sisteminin sıkıştırılmış, boyutu düşürülmüş bir halidir. Bu sıkıştırma esnasında .iso dosyanıza herhangi bir zarar gelmez.

TRWE_2012
Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15168
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2510 kez
Teşekkür edildi: 5315 kez

Re: ESD Sıkıştırma Nasıl Yapabilirim ?

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Not:

ESD <=> ISO Dönüşümü Konusunda Şu Bağlantıya Bakın;

https://www.sordum.net/18614/esd-dosyas ... cevirelim/

TRWE_2012
Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53917
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19738 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: ESD Sıkıştırma Nasıl Yapabilirim ?

Mesaj gönderen velociraptor »

Eline sağlık
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: ESD Sıkıştırma Nasıl Yapabilirim ?

Mesaj gönderen cankusa »

Açıklamaların için teşekür ederim
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: ESD Sıkıştırma Nasıl Yapabilirim ?

Mesaj gönderen shampuan »

Aaaa bizim SuperUser lan bu! :D
Bu arkadaşı tanıyorum ben fullp rogram larindirde takılıyordu. Sürekli editli windows yapıp yayınlıyordu. Millet de buna sürekli hönkürüp duruyordu. Aramız baya iyiydi. Sonra duyduk ki kalp ameliyatı olmuş şu an evde istirahatteymiş. Vay kardeşim benim bee özledim lan :) Hatta hatırlarsınız Virüslü VLC'nin virüsü olduğunu bu arkadaş söküp anlamıştı! Sık sık bahsediyorum bir arkadaşa söktürdüm diye işte o bu arkadaş... Virüs koleksiyonu falan yapıyor çok ilginç birisi :)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53917
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19738 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: ESD Sıkıştırma Nasıl Yapabilirim ?

Mesaj gönderen velociraptor »

Geçmiş olsun
brkcraw
Bit
Bit
Mesajlar: 1
Kayıt: 03 May 2023, 19:01

Re: ESD Sıkıştırma Nasıl Yapabilirim ?

Mesaj gönderen brkcraw »

Linki yenilermisin
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15168
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2510 kez
Teşekkür edildi: 5315 kez

Re: ESD Sıkıştırma Nasıl Yapabilirim ?

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

brkcraw yazdı: 03 May 2023, 19:02 Linki yenilermisin
Eğer arşivimimde bulursam burada MediaFire üzerinden paylaşıma açarım....
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön