Atari Salonunda Oynadığımız World Heroes, Street Fighter Kopyası Mıydı?
- josephdauntless
- Byte2

- Mesajlar: 62
- Kayıt: 24 Haz 2022, 16:02
- Teşekkür edildi: 64 kez
Atari Salonunda Oynadığımız World Heroes, Street Fighter Kopyası Mıydı?
1992'de Street Fighter'dan etkilenip benzer dövüş oyunu çıkarmak isteyen geliştiriciler World Heroes oyununu yaptılar. Oyun fazlasıyla SF2'den örnek almasına rağmen eğlenceli bir oyun muydu?
