Merhaba, .cmd ve .vbs scripleriyle oluşturduğum bir uygulamam var.
Uygulama kurulduğunda sağ tuş menüsüne vs yerleşiyor ve kullanılabiliyor.
Tek sorunum şu, Windows'un arama sonuçlarında uygulamamı bulamıyorum.
Başlat menüsü / arama kutusuna uygulama adı yazıldığında çıkması için ne yapabilirim?
Kayıt defterini inceliyorum henüz birşey bulamadım.
Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkür ederim.
Uygulamanın Windows Aramasında Çıkması
-
Cemil Atay
- Byte3

- Mesajlar: 108
- Kayıt: 08 Nis 2020, 02:00
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 23 kez
- Teşekkür edildi: 36 kez
- İletişim:
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11963 kez
Re: Uygulamanın Windows Aramasında Çıkması
Şunu dene ;
1. Uygulamanı sa tıkla ve masaüstüne bir kısayol oluştur
2. Bu kısayolu kesip aşağıdaki klasör içerisine at
Ardından aramaya uygulama simini yazmayı dene
1. Uygulamanı sa tıkla ve masaüstüne bir kısayol oluştur
2. Bu kısayolu kesip aşağıdaki klasör içerisine at
Kod: Tümünü seç
%ProgramData%\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs-
Cemil Atay
- Byte3

- Mesajlar: 108
- Kayıt: 08 Nis 2020, 02:00
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 23 kez
- Teşekkür edildi: 36 kez
- İletişim:
Re: Uygulamanın Windows Aramasında Çıkması
Ağbi çok teşekkürler, bende öyle bir çözüm bulmuştum. Aynen dediğiniz gibi oluyor.
Bu arada, açmış olduğum başlıklara cevap verildiğinde bildirim alamıyorum.
Bunun için bir ayar mı yapmam gerekiyor acaba?
Örneğin, siz bu başlığa cevap vermişsiniz, bende bildirim gelmediği için bu başlığa bakmadım uzun süre.
Bulduğum çözümü yazmak için başlığa girdiğimde sizin cevap verdiğinizi gördüm.
Bu arada, açmış olduğum başlıklara cevap verildiğinde bildirim alamıyorum.
Bunun için bir ayar mı yapmam gerekiyor acaba?
Örneğin, siz bu başlığa cevap vermişsiniz, bende bildirim gelmediği için bu başlığa bakmadım uzun süre.
Bulduğum çözümü yazmak için başlığa girdiğimde sizin cevap verdiğinizi gördüm.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11963 kez
Re: Uygulamanın Windows Aramasında Çıkması
Çok ilginç, forumda email ayarını kapatmıştım çünkü forumun çalışmamasına sebep oluyordu acaba aondan mı oldu bilemiyorum 
- ozgutozkan
- Kilobyte4

- Mesajlar: 682
- Kayıt: 27 Mar 2022, 20:07
- Teşekkür etti: 164 kez
- Teşekkür edildi: 248 kez
