Uygulamanın Windows Aramasında Çıkması

Programlama ve Script dilleri konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Cemil Atay
Byte3
Byte3
Mesajlar: 108
Kayıt: 08 Nis 2020, 02:00
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 23 kez
Teşekkür edildi: 36 kez
İletişim:

Uygulamanın Windows Aramasında Çıkması

Mesaj gönderen Cemil Atay »

Merhaba, .cmd ve .vbs scripleriyle oluşturduğum bir uygulamam var.
Uygulama kurulduğunda sağ tuş menüsüne vs yerleşiyor ve kullanılabiliyor.
Tek sorunum şu, Windows'un arama sonuçlarında uygulamamı bulamıyorum.
Başlat menüsü / arama kutusuna uygulama adı yazıldığında çıkması için ne yapabilirim?
Kayıt defterini inceliyorum henüz birşey bulamadım.
Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkür ederim.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Re: Uygulamanın Windows Aramasında Çıkması

Mesaj gönderen velociraptor »

Şunu dene ;

1. Uygulamanı sa tıkla ve masaüstüne bir kısayol oluştur
2. Bu kısayolu kesip aşağıdaki klasör içerisine at

Kod: Tümünü seç

%ProgramData%\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs
Ardından aramaya uygulama simini yazmayı dene
Cemil Atay
Byte3
Byte3
Mesajlar: 108
Kayıt: 08 Nis 2020, 02:00
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 23 kez
Teşekkür edildi: 36 kez
İletişim:

Re: Uygulamanın Windows Aramasında Çıkması

Mesaj gönderen Cemil Atay »

Ağbi çok teşekkürler, bende öyle bir çözüm bulmuştum. Aynen dediğiniz gibi oluyor.

Bu arada, açmış olduğum başlıklara cevap verildiğinde bildirim alamıyorum.
Bunun için bir ayar mı yapmam gerekiyor acaba?
Örneğin, siz bu başlığa cevap vermişsiniz, bende bildirim gelmediği için bu başlığa bakmadım uzun süre.
Bulduğum çözümü yazmak için başlığa girdiğimde sizin cevap verdiğinizi gördüm.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Re: Uygulamanın Windows Aramasında Çıkması

Mesaj gönderen velociraptor »

Çok ilginç, forumda email ayarını kapatmıştım çünkü forumun çalışmamasına sebep oluyordu acaba aondan mı oldu bilemiyorum :?:
Kullanıcı avatarı
ozgutozkan
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 682
Kayıt: 27 Mar 2022, 20:07
Teşekkür etti: 164 kez
Teşekkür edildi: 248 kez

Re: Uygulamanın Windows Aramasında Çıkması

Mesaj gönderen ozgutozkan »

Arama yaparken önce bilindik muhtemel yerlere bakar
Cevapla

“Programlama ve Script dilleri” sayfasına dön