o sırada dedim ki vista ve 7 deniyeyim. kurdum 1 gün denedim. 10 a geri döndüm...
Sordum defender control bu noktada ilaç oldu. 10 da sevmediğim disk üzerinde gezerken özellikle yedek sürücü programlama kısımında bazı dosyaları sürekli virüs zannediyor. kaynak kodları bile virüs trojan olarak algılıyor.
defender control ilaç gibi geldi , onunla çözdüm işi.
Ha bu arada microsoft sitesinden 10 un son sürüm kalıbını indirdim ve temiz kurdum. vopt ile defrag da yaptım. Güzel oldu. Temiz 0.
diski de c:120 GB ve d:yedek 345 gb olarak ayarladım, bir süre daha beni rahatlatır.
Güncellemeleride yaptım çiçek oldu.




Teşekkürler.
viewtopic.php?p=504764&hilit=%25100+i%C ... ci#p504764
bu konu ile yapılacaklara devam ediyorum.









