Temp klasörünü başka bir dizine taşıyın ki SSD ye yazmasın
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
- ozgutozkan
- Kilobyte4

- Mesajlar: 682
- Kayıt: 27 Mar 2022, 20:07
- Teşekkür etti: 164 kez
- Teşekkür edildi: 248 kez
Re: Temp klasörünü başka bir dizine taşıyın ki SSD ye yazmasın
Temp
Temporary Internet files
Tmp
Downloads
Benzerlerine de aynısı uygulanmalı
Temporary Internet files
Tmp
Downloads
Benzerlerine de aynısı uygulanmalı
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Temp klasörünü başka bir dizine taşıyın ki SSD ye yazmasın
En son açılan konu. Az önce video yu izledim. Verilen 2 Temp yolunuda kontrol ettim. Bende 2 side bomboş. Her zaman kontrol ediyorum.
Bu konu çok ama çok önemli. Çünkü benimde Diskim malesef giriş seviye 120 Gb lık bir Ssd. Konuda banada bir Selam var gibi. :)
Şaka maka bu diske yazma olayına dikkat etmek lazım. Bendeki programların hepsi Hdd de duruyor.
Ve her kontrol ettiğimde küçük miktarlarda Hdd ye yazma yapıyor. Bu sayede Günde yazılan veri miktarlarını 5 gb lardan 1 Gb a kadar düşürebildim.
Böyle şeylere çok dikkat ederim o yüzden çok teşekkürler. \m/
Birde dikkatimi çeken photoshop un her kullanımda yaklaşık 4 Gb veri yazması. Umarım bir gün bunada bir çare bulurlar.
Zira 1 günde 5 kere bile açılsa yaklaşık 20 Gb a yakın veri yazacak. Bu rakam bile bence çok fazla.
Eminim çoğu insan bu yazılan veri miktarının farkında bile değildir.
Bu konu çok ama çok önemli. Çünkü benimde Diskim malesef giriş seviye 120 Gb lık bir Ssd. Konuda banada bir Selam var gibi. :)
Şaka maka bu diske yazma olayına dikkat etmek lazım. Bendeki programların hepsi Hdd de duruyor.
Ve her kontrol ettiğimde küçük miktarlarda Hdd ye yazma yapıyor. Bu sayede Günde yazılan veri miktarlarını 5 gb lardan 1 Gb a kadar düşürebildim.
Böyle şeylere çok dikkat ederim o yüzden çok teşekkürler. \m/
Birde dikkatimi çeken photoshop un her kullanımda yaklaşık 4 Gb veri yazması. Umarım bir gün bunada bir çare bulurlar.
Zira 1 günde 5 kere bile açılsa yaklaşık 20 Gb a yakın veri yazacak. Bu rakam bile bence çok fazla.
Eminim çoğu insan bu yazılan veri miktarının farkında bile değildir.
