İyi Geceler
-
Forumsever
- Bit

- Mesajlar: 3
- Kayıt: 19 Ara 2022, 01:41
- Teşekkür etti: 3 kez
- Teşekkür edildi: 3 kez
İyi Geceler
Merhabalar, Kerem ben. Böyle faydalı bir forumdan haberdar olsaydım çok önceden gelirdim. Kerem kullanıcı adı dolu olduğu için bu kullanıcı adı ile geldim. Kerem kullanıcı adı boştaysa alabilirim.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53923
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19743 kez
- Teşekkür edildi: 11976 kez
-
Forumsever
- Bit

- Mesajlar: 3
- Kayıt: 19 Ara 2022, 01:41
- Teşekkür etti: 3 kez
- Teşekkür edildi: 3 kez
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2922
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3926 kez
- Teşekkür edildi: 3202 kez
-
Forumsever
- Bit

- Mesajlar: 3
- Kayıt: 19 Ara 2022, 01:41
- Teşekkür etti: 3 kez
- Teşekkür edildi: 3 kez
Re: İyi Geceler
Hoşbuldum, teşekkür ederim. Çok kullandığım bir kullanıcı adı değil ama Kerem dolu olunca bunu kullandım.


