Recep İvedik 7 - Fragman (Official)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15191
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2515 kez
- Teşekkür edildi: 5329 kez
Re: Recep İvedik 7 - Fragman (Official)
İdollerim'den biridir kendisi (flim karakteri) "Dürüst,iyimser ve kaba.... ve de maço....!!!"
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Recep İvedik 7 - Fragman (Official)
Fragmanı izlemiştim güzel. Ama eski olanlar ilk seriler daha favorim. :)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Recep İvedik 7 - Fragman (Official)
Dün gece izledim. Film güzel olmuş bence izlenir. Biraz politik konularda var ama olsun. Bence olması daha iyi.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Recep İvedik 7 - Fragman (Official)
Aynen abi faturayı görünce fenalık geçiriyor. Benim gibi. Kendimi gördüm valla. 
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2924
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3927 kez
- Teşekkür edildi: 3205 kez
Re: Recep İvedik 7 - Fragman (Official)
siyasete çok girmiş diyorlar. bir izlemek lazım. ön yargı olmaz.burak35 yazdı: 11 Ara 2022, 19:47 Dün gece izledim. Film güzel olmuş bence izlenir. Biraz politik konularda var ama olsun. Bence olması daha iyi.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Recep İvedik 7 - Fragman (Official)
Bende ön yargılıydım biraz. Ama beğendim. Köylüleri koruyup kollaması falan güzeldi. Gelecek nesile güzel bir miras bırakmak lazım.root@localhost yazdı: 12 Ara 2022, 01:54siyasete çok girmiş diyorlar. bir izlemek lazım. ön yargı olmaz.burak35 yazdı: 11 Ara 2022, 19:47 Dün gece izledim. Film güzel olmuş bence izlenir. Biraz politik konularda var ama olsun. Bence olması daha iyi.
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2924
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3927 kez
- Teşekkür edildi: 3205 kez
Re: Recep İvedik 7 - Fragman (Official)
Çok olumsuz düşünmüyorum. Haklısın. İzleyeceğim. Teşekkürler.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9487
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7020 kez
Re: Recep İvedik 7 - Fragman (Official)
Bu serinin ilk filmi daha iyiydi daha sonra nedense senaryoda olan olayların nereye varabilecegi az çok anlaşılıyor o anlamda fazla bir heyecan yaratmadı bende fakat yine de güzel filmdir. İzlenmesini tavsiye ederim.
