Windows 11 veya 10 açılış sesi nasıl kaldırılır

Windows 11 ile ilgili haber, bilgi ve ipucu Paylaşım alanıdır
Cevapla
Kullanıcı avatarı
H4NOK
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 879
Kayıt: 11 Nis 2022, 17:18
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 267 kez
Teşekkür edildi: 509 kez
İletişim:

Windows 11 veya 10 açılış sesi nasıl kaldırılır

Mesaj gönderen H4NOK »

Windows 11 veya 10 açılış sesi nasıl kaldırılır

Resim

Eski Windows sürümlerinde (Windows 8 öncesi) hangi kulaklığı kullanırsanız kullanın aygıtlar arasında anında ve sorunsuz bir geçiş sağlanıyordu ve sistem asla istemediğiniz bir ses çıkış aygıtını varsayılan yapmazdı ne zamanki Windows 10 çıktı bu durum değişti ve birçok kişi varsayılan aygıtı tekrar tekrar ayarlamak zorunda kaldı , bu tarz aksaklıklar Windows 11 de de devam etmektedir.
Bu sorunu yaşayanlar için çözüm aşağıdaki linktedir :-)

MAKALEYİ OKU
https://www.sordum.net/73202/windows-11 ... aldirilir/
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Windows 11 veya 10 açılış sesi nasıl kaldırılır

Mesaj gönderen burak35 »

Varsayılan olarak benim win 10 pro 1709 64 bit sistemde bu ses te kapalı. Hintliler buralarada el atmış demek ki.
Halbuki Win 7 açılırken o güzel sesi verirdi hep. O güzel açılış sesi bile huzur verirdi.
Malmsteen den Fugue dinlemek kadar güzeldi.


Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9452
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 928 kez
Teşekkür edildi: 6996 kez

Re: Windows 11 veya 10 açılış sesi nasıl kaldırılır

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Microsoft Windows 11 de açılış seslerini açmış yeni tarz açılış sesi geliyor fakat ben kapatıyorum :-D
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Windows 11 veya 10 açılış sesi nasıl kaldırılır

Mesaj gönderen burak35 »

Win 7 de aero masaüstüyle efsane oluyordu. O güzel sistemler geride kaldı artık. Malesef anı oldu hepsi...
Cevapla