Neden Hep 12 Ve Neden Hep 7

Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
H4NOK
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 879
Kayıt: 11 Nis 2022, 17:18
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 267 kez
Teşekkür edildi: 509 kez
İletişim:

Neden Hep 12 Ve Neden Hep 7

Mesaj gönderen H4NOK »


Kullanıcı avatarı
ozgutozkan
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 682
Kayıt: 27 Mar 2022, 20:07
Teşekkür etti: 164 kez
Teşekkür edildi: 248 kez

Re: Neden Hep 12 Ve Neden Hep 7

Mesaj gönderen ozgutozkan »

Çok düşünmeye gerek yok güneş ve ay yüzünden 12. Nasıl derseniz 1 yıl da ay 12 kez döngüye uğrar. Kadınların ve ayın döngüsünün 28 günde tamamlanması insanlarda merak ve ilgi uyandırmış ve buna bir kutsallık atanmış.

7 için de ilk başta insanlar gökyüzüne bakmış. Tüm yıldızlar gökyüzünde sabit iken yani birbirine göre konumu değişmez iken 7 gök cismi değişkendir. (Gözle görülebilen) Venüs, mars, jüpiter, satürn, güneş, ay ve dünya.

Gerisi dikkat ederseniz hep dini konular.
Cevapla