La Oğlum Bu Flaşbelleklere Ne Olmuş!?

Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

La Oğlum Bu Flaşbelleklere Ne Olmuş!?

Mesaj gönderen shampuan »

Uzun süredir alışveriş ettiğim falan yok tamam da bu flaşbellek fiyatları resssssmen ebesinin körü olmuş bu ne oğlum! :o

Bana 16'lık 5-10 tane flaş lazımıdı. Dedim eskiden 20-25rl idi şimdi 35-40-50 olmuştur. Dolar molar aklıma gelmedi. Bir de baktımkine ne göreyim! Fiyatlar el yakıyor. Sonra kapasiteler de cozutmuş. Ben ne yapayım 64gb, 128gb, 1tb flaşı? Ayda yılda formata lazım oluyo zaten. Arşiv marşiv yapmaya kalksak avusturalya şarabını içicez demek ki... :?:

Yok mu çocuklar ucuza satan bir yer? İlla mağaza mı soyalım yani.

-------------
Şunun gibi şeyler buldum:
https://m.tr.aliexpress.com/item/100500 ... t=Pc2Msite

Benzer ürünler de çıkıyor değerlendirilebilir aslında.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15152
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2507 kez
Teşekkür edildi: 5303 kez

Re: La Oğlum Bu Flaşbelleklere Ne Olmuş!?

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Bu işini görür...

Kod: Tümünü seç

https://www.google.com/search?q=64+gb+flash+bellek+-+a101&sa=X&ved=2ahUKEwi44JuUke34AhVgQ_EDHbDwARAQ1QJ6BAgKEAE&biw=1196&bih=577&dpr=1
Kullanıcı avatarı
ozgutozkan
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 682
Kayıt: 27 Mar 2022, 20:07
Teşekkür etti: 164 kez
Teşekkür edildi: 248 kez

Re: La Oğlum Bu Flaşbelleklere Ne Olmuş!?

Mesaj gönderen ozgutozkan »

A101 e bak belki ucuzunu bulursun ben 128 gb olanı 100 liraya aldım. Yeni promosyon ürünü gelmeden eskinin fiyatı artırmıyorlar.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: La Oğlum Bu Flaşbelleklere Ne Olmuş!?

Mesaj gönderen velociraptor »

32 Gb = 65 TL
https://www.n11.com/urun/kingston-dtx32 ... er-bilisim

Aşağıdakiler benimde çok uzun süredir kullandığım ve hızından memnun olduklarım

16 Gb = 70 TL
https://www.hepsiburada.com/sandisk-cru ... p-BD803792

32 GB = 85 TL
https://www.n11.com/urun/sandisk-cruzer ... lek-116060
Kullanıcı avatarı
feuer
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3996
Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 124 kez
Teşekkür edildi: 225 kez

Re: La Oğlum Bu Flaşbelleklere Ne Olmuş!?

Mesaj gönderen feuer »

32 GB = 85 TL
https://www.n11.com/urun/sandisk-cruzer ... lek-116060

ben de bundan satın alıyorum hep. 16lık almak yerine 32 daha avantajlı. USB3 olmasına da özen göster 2 çok yavaş
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: La Oğlum Bu Flaşbelleklere Ne Olmuş!?

Mesaj gönderen shampuan »

Herkese teşekkürler.

Sandisk cruzer serisi belli bir kullanımdan sonra kendini kitleyen değil mi? Af buyrun öpseler o markadan birşey almam tüm dünya şikayetçi onlardan.

Neyse durumlarımı değerlendirip birşeyler yaparım.

Sağolun. Ha, not. Çok büyük boyutlu flaş almayın arkadaş tavsiyesi.
Kullanıcı avatarı
wonder
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 380
Kayıt: 13 Eyl 2021, 16:43
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 181 kez
Teşekkür edildi: 107 kez

Re: La Oğlum Bu Flaşbelleklere Ne Olmuş!?

Mesaj gönderen wonder »

Sandisk alma da ne alırsan al.
Kullanıcı avatarı
feuer
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3996
Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 124 kez
Teşekkür edildi: 225 kez

Re: La Oğlum Bu Flaşbelleklere Ne Olmuş!?

Mesaj gönderen feuer »

shampuan yazdı: 10 Tem 2022, 12:36 Sandisk cruzer serisi belli bir kullanımdan sonra kendini kitleyen değil mi? Af buyrun öpseler o markadan birşey almam tüm dünya şikayetçi onlardan.
Kitlenme nedir?
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: La Oğlum Bu Flaşbelleklere Ne Olmuş!?

Mesaj gönderen shampuan »

Kaç defa konuştuk ya?

Sandiskin özellikle resimdeki serisi...
https://www.hepsiburada.com/sandisk-cru ... m-bd101431

Belli bir kullanımdan sonra "Disk korumalı" hatası verir ve kesinlikle açtırmaz. Ne yaparsan yap, nereye gidersen git açamazsın o kilidi. Kendi sitesine gittim, milyonlarca kişi aynı sorundan yakınıyor ve forum editörleri diskpart ile çözmeyi önerirlerken kimileri de garantiye yollamalarını öneriyor. Söven mi dersin, çözemedim işe yaramıyor diyen mi dersin ne ararsan var. Firma oyalama ve bilindik diskpart yöntemleriyle kandırmaca metodunu kullanıyor.

Sorunun çaresi yok, firma bunu bilinçli yapıyor. Yıllardır aynı vaka, yıllardır aynı şikayetler, yıllardır aynı marka. Hiç başka markalarda böyle sorunlar yaşanmıyor.

SANDİSK FİRMASINDAN UZAK DURUN!

Ha elinizdeki henüz arıza yapmamıştır, nedenini bilemem. Ama yarıyolda kalırsınız bu çöplere para vermeyin.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: La Oğlum Bu Flaşbelleklere Ne Olmuş!?

Mesaj gönderen velociraptor »

Sandiskte bu hatayı hiç duymadım , kendim kullanıyorum ve çevremde de kullananlar var , ilginç miş dikkatli olmakta fayda var
Kullanıcı avatarı
ozgutozkan
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 682
Kayıt: 27 Mar 2022, 20:07
Teşekkür etti: 164 kez
Teşekkür edildi: 248 kez

Re: La Oğlum Bu Flaşbelleklere Ne Olmuş!?

Mesaj gönderen ozgutozkan »

velociraptor yazdı: 10 Tem 2022, 17:47 Sandiskte bu hatayı hiç duymadım , kendim kullanıyorum ve çevremde de kullananlar var , ilginç miş dikkatli olmakta fayda var
Bende de genelde bozulmadan önce kayboluyorlar.
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: La Oğlum Bu Flaşbelleklere Ne Olmuş!?

Mesaj gönderen shampuan »

Arada fiyat farkı olurdu eskiden. A-data vardı almıştım. Markalılardan daha ucuzdu. Şimdi markalı markasız farketmiyor fiyatları uçuyor.

Bana 5-6 kadar lazım ama acele değil. Olmazsa verdiğim linklerdeki gibi çinden 10'lu getirtebilirim ama hem gelmesi uzun sürüyor hemde sağolsun "damat bey" gümrük kitledi sonradan.
Kullanıcı avatarı
feuer
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3996
Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 124 kez
Teşekkür edildi: 225 kez

Re: La Oğlum Bu Flaşbelleklere Ne Olmuş!?

Mesaj gönderen feuer »

Ya ben de 5 tane var sorun olmadı şu ana kadar! 7 flashbelleğin 5 tanesi sandisk. 32
Ama bu 5 tane içinde aynı model, 3 farklı revizyon var çözmüşlerdir herhalde.
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: La Oğlum Bu Flaşbelleklere Ne Olmuş!?

Mesaj gönderen shampuan »

İşimi garantiye almak istiyorum. Aynı parayı verip neden paramla rezil olayım? Her yerden bir sürü şikayet var bir değil iki değil. Hakkında hiç şikayet olmayan markalardan almak isterim, tabii öyle marka varsa. Vardır...

Kingston!.. Ailenizin markası...

Reklamı da yapar giderim. :-D
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: La Oğlum Bu Flaşbelleklere Ne Olmuş!?

Mesaj gönderen velociraptor »

Kİngston flash belleklerde ciddi manada yavaştır ve ısınır. Nedense bendekiler öyleydi
Cevapla