Maxthon Tarayıcı Deneyen Var mı?

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Maxthon Tarayıcı Deneyen Var mı?

Mesaj gönderen shampuan »

Bu tarayıcıyı yıllar evvel biraz kullanmıştım. Eskiden kendi video indiricisi vb vardı. Daha sonra nasılsa kullanmayı bıraktım. Hakkında "kullanıcılar hakkında bilgi topluyor, casus yazılım" gibi söylentiler de vardı. Bugün casus yazılımı olmayan uygulama yok...

Sözü kısa keseceğim, gezginler program hakkında notlar yazmış:
https://www.gezginler.net/indir/maxthon.html

Uzun süredir ne test ettim, ne de kullandım. Kullanılır mı sizce? Tecrübesi olanlar birşeyler karalayabilir mi?
Kullanıcı avatarı
feuer
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3996
Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 124 kez
Teşekkür edildi: 225 kez

Re: Maxthon Tarayıcı Deneyen Var mı?

Mesaj gönderen feuer »

"kullanıcılar hakkında bilgi topluyor, casus yazılım"

Kullanıcılar hakkında bilgi toplamayan tarayıcı yoktur herhalde ama zarar vermesin.

Chrome ve Firefox'un PAF versiyonarı ve Tor Browser var ben de. İşimi görüyorlar.
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Maxthon Tarayıcı Deneyen Var mı?

Mesaj gönderen shampuan »

Aynen, bilgi toplamayan yok.

Aslında sormak yerine indirip bir denemem lazım ama daha ay ortası olmadan internetimi çok eksilttim. Bu nedenle size sormak istedim. Ay sonu bir gelsin de internet kalırsa durumu bir değerlendireyim.

Eve internet almak bir sorun. Yakın priz olmadığı için kablo çekmek zorunda kalıcam. Kablo çekmezsem diğer odadan çekmesi biraz sorun oluşturabilir.
Kullanıcı avatarı
wonder
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 380
Kayıt: 13 Eyl 2021, 16:43
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 181 kez
Teşekkür edildi: 107 kez

Re: Maxthon Tarayıcı Deneyen Var mı?

Mesaj gönderen wonder »

Adını yeni duydum :roll:
Kullanıcı avatarı
esatiz
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2681
Kayıt: 30 Eki 2020, 11:18
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 399 kez
Teşekkür edildi: 451 kez

Re: Maxthon Tarayıcı Deneyen Var mı?

Mesaj gönderen esatiz »

wonder yazdı: 02 Tem 2022, 22:39 Adını yeni duydum :roll:
Ben de hiç duymamıştım
Kullanıcı avatarı
feuer
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3996
Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 124 kez
Teşekkür edildi: 225 kez

Re: Maxthon Tarayıcı Deneyen Var mı?

Mesaj gönderen feuer »

shampuan yazdı: 02 Tem 2022, 21:59 Aynen, bilgi toplamayan yok.

Aslında sormak yerine indirip bir denemem lazım ama daha ay ortası olmadan internetimi çok eksilttim. Bu nedenle size sormak istedim. Ay sonu bir gelsin de internet kalırsa durumu bir değerlendireyim.

Eve internet almak bir sorun. Yakın priz olmadığı için kablo çekmek zorunda kalıcam. Kablo çekmezsem diğer odadan çekmesi biraz sorun oluşturabilir.
İşyeri interneti?

Modemi prizin yanına koyarsın, eve kuruluma gelen ekip telefon hattından kabloyu modemine kadar uzatır. Modemi bilgisayarın yanına ya da başka bir prizin yakınında konumlandırabilrisn.

Bu oturdupumuz evdeki kablo sistemi çok dandik.

Elektrik prizi odanın bir köşesinde çanak anten girişi öteki kölesinde, apartman altyapısında telefon hattı mı yok yoksa teelkomcuların işine mi gelmedi internet kablomuz dışardan direkten kalın kabloyla balkokna geliyor, kapıyı deldik oradan gelen kablo prizin yanına kadar uzamış vaziyette.

4 bir yanım kablo ile çevrili. acayip sinir oluyorum bu duruma. Büyük bir kısmını kalalorifer boruslarına bapladım kabloların ama göz kirliliği yaratıyor ve bu durum akımm konusunda olumsuzluk yaratıyordur.
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Maxthon Tarayıcı Deneyen Var mı?

Mesaj gönderen shampuan »

Arkadaş sorunu olmayan bir tek forum üyesi... Sadece bir tek forum üyesi yok mu? :-D hepimiz mi teknik sorun yaşıyoruz yani? En sorunsuz Tarkan abinin de kulaklık sorunu var te Allahım. :-D
Kullanıcı avatarı
esatiz
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2681
Kayıt: 30 Eki 2020, 11:18
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 399 kez
Teşekkür edildi: 451 kez

Re: Maxthon Tarayıcı Deneyen Var mı?

Mesaj gönderen esatiz »

Bende sorun yok şükür :-D
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Maxthon Tarayıcı Deneyen Var mı?

Mesaj gönderen shampuan »

Evet ama sen bilgisayarı yeni aldığın için seni saymadım. Bizim elimizde bi dene adam gibi machine-techizat yok.
Kullanıcı avatarı
esatiz
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2681
Kayıt: 30 Eki 2020, 11:18
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 399 kez
Teşekkür edildi: 451 kez

Re: Maxthon Tarayıcı Deneyen Var mı?

Mesaj gönderen esatiz »

Eski bilgisayarda hani harddisk sorunu vardı hatırlıyor musun abi? Kapanmadan harddiskin gücü kesilsin istiyordum. Öyle bir sorun olmadı laptopta. Eski bilgisayarın donanımı eski olduğu için öyleydi sanırım...
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Maxthon Tarayıcı Deneyen Var mı?

Mesaj gönderen shampuan »

Win8.1 kurmuştun abi uçuyo demiştin.
Yeni PC şart.
Kullanıcı avatarı
feuer
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3996
Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 124 kez
Teşekkür edildi: 225 kez

Re: Maxthon Tarayıcı Deneyen Var mı?

Mesaj gönderen feuer »

Valla bilgisayar çalışıyor, şu masaüstünü açıp daha elektrik aksamını kontrol etmedim. Ama masaüstü de eski bir bilgisayar sonuçta.

Şimdiden fiyatları yoklamak, uygun fiyatlı, özellikleri güzel bir bilgisayar almak lazım. Dolar hazır stabil bu aralar. Birkaç hafta sonra 20 üzeri olmayacağı meçhul. Gerçi turizm sezonu biraz para döndürür ama politik krizlere de çok açık bir ülkeyiz.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: Maxthon Tarayıcı Deneyen Var mı?

Mesaj gönderen velociraptor »

Türkiyede Bilgisayar alım ayları aralığı : Haziran 15 - Ağustos 15 (Yaklaşık) bu aralık dışındaki her alımınızda en az 1500 -2000 TL fazladan ödersiniz
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Maxthon Tarayıcı Deneyen Var mı?

Mesaj gönderen shampuan »

Nası alalım abi...
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: Maxthon Tarayıcı Deneyen Var mı?

Mesaj gönderen velociraptor »

Malesef en büyük sorun da nasılı :(
Cevapla