Yaygın inanılan saçma bir bilgi.
a$ı, uygulanan kişiyi/canlıyı korur.
Bir köpek sizi ısırdığında, mümkünse o köpekle beraber bir sağlık kuruluşuna gidin. Kuduz olmaza bile başka hastalıklar bulaştırabilir. Ağız ve dişinden numune alıp baksınlar. Bugün birçok hastane kuduz aşısı yapmaktan kaçınıyor. Riski mi var, yapmayı mı bilmiyorlar nedir anlamış değilim.
* * *
Aynı şey korona için de geçerli, "ben aşılıyım, yanımda maske takma sana birşey olmaz" diyen biriyle karşılaşırsanız, en yakın hırdavatçıya gidiniz ve parasını ödediğiniz kürekle suratına var gücünüzle vurunuz.
Köpek Aşılıysa Isırdığında Bize Birşey Olmaz mı?
- ozgutozkan
- Kilobyte4

- Mesajlar: 682
- Kayıt: 27 Mar 2022, 20:07
- Teşekkür etti: 164 kez
- Teşekkür edildi: 248 kez
Re: Köpek Aşılıysa Isırdığında Bize Birşey Olmaz mı?
Burada kedi tırmalasa bile milleti kuduz aşısı yapıyorlar.

