Köpek Aşılıysa Isırdığında Bize Birşey Olmaz mı?

Bitkilerle tedavi ve hangi bitki neye iyi gelir gibi görsel ve yazılı bilgilerin yeraldığı bölümdür
Cevapla
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Köpek Aşılıysa Isırdığında Bize Birşey Olmaz mı?

Mesaj gönderen shampuan »

Yaygın inanılan saçma bir bilgi.

a$ı, uygulanan kişiyi/canlıyı korur.

Bir köpek sizi ısırdığında, mümkünse o köpekle beraber bir sağlık kuruluşuna gidin. Kuduz olmaza bile başka hastalıklar bulaştırabilir. Ağız ve dişinden numune alıp baksınlar. Bugün birçok hastane kuduz aşısı yapmaktan kaçınıyor. Riski mi var, yapmayı mı bilmiyorlar nedir anlamış değilim.

* * *

Aynı şey korona için de geçerli, "ben aşılıyım, yanımda maske takma sana birşey olmaz" diyen biriyle karşılaşırsanız, en yakın hırdavatçıya gidiniz ve parasını ödediğiniz kürekle suratına var gücünüzle vurunuz.
Kullanıcı avatarı
ozgutozkan
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 682
Kayıt: 27 Mar 2022, 20:07
Teşekkür etti: 164 kez
Teşekkür edildi: 248 kez

Re: Köpek Aşılıysa Isırdığında Bize Birşey Olmaz mı?

Mesaj gönderen ozgutozkan »

Burada kedi tırmalasa bile milleti kuduz aşısı yapıyorlar.
Cevapla

“Şifalı bitkiler ve Sağlık bilgileri” sayfasına dön