Aslına bakarsanız bu program çok eski sayılmaz. Windows XP'nin yoğun kullanıldığı yıllarda gezginler gibi sayılı program indirme sitelerinden çıkmayan benim gibi manyaklar tarafından, aynen moonstar, bağlama.exe, org programı vb gibi biliniyordu.

Program kısaca şunu yapıyor arkadaşlar: bir butona basıyorsunuz, neyle görevliyse o sesi çalıyor, bu kadar. Elimde daha iyisi de var onu da paylaşacağım.
İNDİRİNİZ: https://drive.google.com/file/d/1QqJUxA ... sp=sharing
8.1'de sıkıntısız açıldı. Umarım sizde de açılır. Açamazsanız @feuer açmanızı sağlamaya çalışabilir.
Programın en gıcık tarafı başlarken sinir bozucu bir müzikle başlıyor kapatılıyor olması lazım ama hatırlamıyorum.



