Klip Özbekistan'da çekilmiş bu arada.
Zaz - Le jardin des larmes (feat. Till Lindemann)
- feuer
- Terabyte1

- Mesajlar: 3996
- Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 124 kez
- Teşekkür edildi: 225 kez
Zaz - Le jardin des larmes (feat. Till Lindemann)
Fransız şarkıcı Zaz, Rammstein grubunun vokalisti Till Lindemann ile düet yaptığı şarkısı Le jardin des larmes ın klibini resmi youtube kanalında bugün yayınladı
Klip Özbekistan'da çekilmiş bu arada.
Klip Özbekistan'da çekilmiş bu arada.
- shampuan
- Petabyte4

- Mesajlar: 8464
- Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
- Teşekkür etti: 200 kez
- Teşekkür edildi: 360 kez
Re: Zaz - Le jardin des larmes (feat. Till Lindemann)
Adamların yaptığı klibe bakar mısın?
Süper bir çalışma bence.
Teşekkürler.
Süper bir çalışma bence.
Teşekkürler.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
- feuer
- Terabyte1

- Mesajlar: 3996
- Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 124 kez
- Teşekkür edildi: 225 kez
Re: Zaz - Le jardin des larmes (feat. Till Lindemann)
Klipte sözler de çok fenaymış. Aşk ile nefret arasına sıkışmış.gözyaşı bahçesi
Her gece seninle giriyorum
Bu küçük gözyaşı bahçesinde
Her gece kalbimi koydum
senin çiçek göğsünde
Yersteday, öpücüğün baldan yapıldı
Ama meyvelerin tadı tuz gibi
Merhaba hüzün, her gün
seninle çok yalnız hissediyorum
senden nefret ediyorum aşkım
Oh, evet, senin cezan, benim
bütün gün üzgünüm
sabahtan akşama kadar
Şarkı söyleyecek tek bir bülbül yok
Ve bunların hepsi benim yüzümden
La, la-la-la, la-la-la
Ağaçlar benimle ağlıyor
La, la-la-la, la-la-la
Sessizce ruhlarımız ağlıyor
Her gece seninle giriyorum
Bu küçük gözyaşı bahçesinde
Her gece kalbimi koydum
senin çiçek göğsünde
Yersteday, öpücüğün baldan yapıldı
Ama meyvelerin tadı tuz gibi
Gözyaşı bahçesinde çok sessiz
Bülbüller yıldızların altında dinlenirken
Gözyaşı bahçesinde çok sessiz
Küçük gözyaşları krallığıma giriyorum
Senin küçük gözyaşı krallığında
her gece ağlıyorum
çiçeklere iyi gelir
Ve zavallı kalbim için
La, la-la-la-la, la-la-la
Ağaçlar benimle ağlıyor
La, la-la-la-la, la-la-la
Sessizce ruhlarımız ağlıyor
Her gece seninle giriyorum
Bu küçük gözyaşı bahçesinde
Her gece kalbimi koydum
senin çiçek göğsünde
Yersteday, öpücüğün baldan yapıldı
Ama meyvelerin tadı tuz gibi
Yersteday, öpücüğün baldan yapıldı
Şimdi, gökyüzünün gülümsüyor
Öyle, öyle sessiz ki gözyaşı bahçesinde
