Windows 11 Bağlam Menüsünü Win10 Gibi Olsun

Windows 11 ile ilgili haber, bilgi ve ipucu Paylaşım alanıdır
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Windows 11 Bağlam Menüsünü Win10 Gibi Olsun

Mesaj gönderen shampuan »

Ufak bir menü değişikliğinin nelere neden olacağı ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. Kimisi için çılgınca gelebilir ancak videoda anlatılan zaman hesabı ciddi. Bunu ben yıllar önce windows7 için anlatmaya çalışmıştım. XP'den 7'ye geçtiğimizde de bu türden birçok sorunlar vardı ve kullanıcıya zaman kaybettiriliyordu.

Buyrun, Tarkan abi olayı çok güzel anlatmış:


Saniye deyip geçme, bazı durumlarda yapacağınız işin bir-iki tık uzaması ciddi zaman kaybettirdiği gibi, hassasiyet gerektiren işlerde yanlış yapmanıza neden olabiliyor.

İyi çalışmalar.

Ekleme: Konu da sıcak sıcak geldi https://www.sordum.net/64868/windows-11 ... ibi-olsun/
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53920
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: Windows 11 Bağlam Menüsünü Win10 Gibi Olsun

Mesaj gönderen velociraptor »

:arrow:
Kullanıcı avatarı
feuer
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3996
Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 124 kez
Teşekkür edildi: 225 kez

Re: Windows 11 Bağlam Menüsünü Win10 Gibi Olsun

Mesaj gönderen feuer »

Videolarınız pro, bizimkilerin yaptığı videolar genelde ciddiyetsiz oluyor.
Matematiksel hesaplama ve bundan çıkarım yapıp bahsettiğiniz tweaki kullanmak için geçerli bir neden koymanız ayrı güzel olmuş.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53920
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: Windows 11 Bağlam Menüsünü Win10 Gibi Olsun

Mesaj gönderen velociraptor »

Teşekkür ederim . Ben video konusunda kendimi Amatör bulurum , Aslında video işine de hiç bulaşmayacaktım bir arkadaşın ısrarı ile çekmeye başladım , Gerçekten herhangi bir iddiam yok , Kısmet diyelim.
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Windows 11 Bağlam Menüsünü Win10 Gibi Olsun

Mesaj gönderen shampuan »

Çok iyi video çekiyorsun. Ne anlatılmak isteniyorsa kafa karıştırmadan ve sade.
Ben onu yapamıyorum işte.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53920
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: Windows 11 Bağlam Menüsünü Win10 Gibi Olsun

Mesaj gönderen velociraptor »

Sağolasın :kafasalla:
Kullanıcı avatarı
feuer
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3996
Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 124 kez
Teşekkür edildi: 225 kez

Re: Windows 11 Bağlam Menüsünü Win10 Gibi Olsun

Mesaj gönderen feuer »

shampuan yazdı: 28 Eyl 2021, 15:05 Çok iyi video çekiyorsun. Ne anlatılmak isteniyorsa kafa karıştırmadan ve sade.
Ben onu yapamıyorum işte.
Ben paylaşım yaptığım konularda tercih edilmesi için nedenler ortaya koymadığımı fark ettim.
velociraptorun bunu matematiksel veriler ile yapması bilimsel bir yaklaşım olduğu için hoşuma gitti.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53920
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: Windows 11 Bağlam Menüsünü Win10 Gibi Olsun

Mesaj gönderen velociraptor »

Bende, siz deyince bu şekilde yaptığımı farkettim :?:
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Windows 11 Bağlam Menüsünü Win10 Gibi Olsun

Mesaj gönderen shampuan »

Abi konu uzuyor ama merak ettiysen detaylı alnatayım.
Yaptığın videolar "profesyonel değil".
Ancak ilgilendiğin konu itibariyle zaten böyle olması gerekiyor.
"Ooovvv yeeeaaa hoş geldiniz arkadaşlar yeeaaa kanalıma hoş geldiniz mada faka yeaaa videomu izlemeden önce layk basmayı kanalıma abone olmayı.."
gibi zırzop videoları da gördüm ben.
Senin yaptığın şey şu:
"Şu şu sorunlar mı karşılaşıyorsunuz? Evet bu can sıkıcı olabilir. Bazen şöyle olurken de başınıza gelebilir ve işlerinizi bölebilir. Hemen şurdan şuraya tıklatın, görüyorsunuz değil mi? Buradan hede hödöye basıyorsunuz, bitti, görüşürüz"
Zaten olması gereken bu. Videoyu izlerken insan sıkılmıyor yani neyse onu veriyorsun.

Benle feuer'in bu videoda dikkat ettiğimiz şey vakit analiziydi. Ben başlığı o yüzden açtım. Orada o vakit analizini verdiğin zaman istersen dünyanın en gereksiz uygulamasını paylaş, sebebiyle ortaya koyduğun için geçerli kılındı.

O vakit analiziyle yola çıkarsan windows7'nin daha berbat olduğunu anlarsın (xp'ye göre tabii). Yazılımcılar buna dikkat etmiyor.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53920
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: Windows 11 Bağlam Menüsünü Win10 Gibi Olsun

Mesaj gönderen velociraptor »

Malesef windows sürüm sayısı arttıkça kullanıcının kullanımı zorlaşıyor , çünkü Windows 8.1 ve yukarısı dokunmatik ekranlı cihazlar için optimize edilmiş , peki dokunmatik kullanan kaç kişi var , hemen hemen hiç.
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Windows 11 Bağlam Menüsünü Win10 Gibi Olsun

Mesaj gönderen shampuan »


Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53920
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: Windows 11 Bağlam Menüsünü Win10 Gibi Olsun

Mesaj gönderen velociraptor »

:-D
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Windows 11 Bağlam Menüsünü Win10 Gibi Olsun

Mesaj gönderen shampuan »

Bundan sonra microsoftun resmi müziği bu olsun.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53920
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: Windows 11 Bağlam Menüsünü Win10 Gibi Olsun

Mesaj gönderen velociraptor »

Yaparlar bunlardan herşey beklenir
bilek
Bit
Bit
Mesajlar: 11
Kayıt: 04 Eyl 2010, 01:08
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Windows 11 Bağlam Menüsünü Win10 Gibi Olsun

Mesaj gönderen bilek »

Bu güzel bilgi ve paylaşım için çok çok teşekür ederim.
Cevapla