İki Güzel Senaryo:
Birinci senaryo tamamen hayali bir olay üzerine. S şeklinde yılan gibi zorlu bir yol. Dağların taşların arasından gidiyorsun. Elinde birkaç askerle başlıyorsun. Yollarda kah dostlarla kah düşmanlarla karşılaşıyorsun. Yolun sonuna elindeki asker bitmeden varman gerekiyor.
İkinci senaryoda ise Kerbela olayını kurmak istiyorum. Olan olmuş. Şimdi görev, Hz. Hasan ve Husayn'ın cenazelerini oradan alıp yakın bir yerleşim yerine götürmek. Tabii bu o kadar kolay değil. Yolda bedevi haydutlar var. Saldırılar karşısında yanındaki kutsal emaneti yok ettirmeden hedefe ulaştırman gerekecek.
Anlatmayla olmaz, AoE kültürünüzün olması gerekiyor.
Geçenlerde kendimi yoklamak için kafamda güzel bir senaryo oluşturdum. Senaryonun konusu Monk savaşı. Monk, AoE'de keşişlerdir. Büyü yaparak düşman birimlerini senin tarafına dönüştürebiliyorlar. Ayrıca yaralı askerlere okuyup üfleyerek iyileştirebiliyorlar. Oyun başlangıcında iki tarafta da eşit miktarda monk var. Birbirlerine büyü yaparak öldürmeye çalışıyorlar ve geri kalan oyunu kazanıyor. Yaptığım oyundan bir görünüm:

Keşke oyunu sevseydiniz, o kadar güzel senaryolar düşünüyorum ki, hem yardımlaşırdık, hem de size de verirdim yaptığım oyun modlarından...
Neyse. Yapacak birşey yok.



