Classic Shell ile başlangıç ekranını aşın

Windows 8 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53901
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19708 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Classic Shell ile başlangıç ekranını aşın

Mesaj gönderen velociraptor »

Birçok windows 8 kullanıcısı yeni başlangıç ekranından şikayetçi , Classic Shell , dün itibarı ile yeni bir version çıkardı ve bu yeni versiondada Metro Start Screen i (yeni başlangıç ekranı) aşıp direkt windows 8 masaüstünden başlatma seçeneği mevcut

http://www.classicshell.net/
yetgin007
Bit
Bit
Mesajlar: 17
Kayıt: 01 Eki 2006, 23:33
cinsiyet: Erkek

Re: Classic Shell ile başlangıç ekranını aşın

Mesaj gönderen yetgin007 »

teşekkürler
Kullanıcı avatarı
bambucya77
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 345
Kayıt: 04 Nis 2006, 10:29

Re: Classic Shell ile başlangıç ekranını aşın

Mesaj gönderen bambucya77 »

sadece baslangic ekranini kaldirmasi yaninda eski baslat cubugunu da xp veya windwos 7 stiline donderebiliyor. :)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53901
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19708 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Classic Shell ile başlangıç ekranını aşın

Mesaj gönderen velociraptor »

denediğimde başlangıç ekranı kısa bir süre görünüp kayboluyordu bende
Kullanıcı avatarı
bambucya77
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 345
Kayıt: 04 Nis 2006, 10:29

Re: Classic Shell ile başlangıç ekranını aşın

Mesaj gönderen bambucya77 »

velociraptor yazdı:denediğimde başlangıç ekranı kısa bir süre görünüp kayboluyordu bende

bende gayet memnuniyet verici sevdim bu programi :)
yetgin007
Bit
Bit
Mesajlar: 17
Kayıt: 01 Eki 2006, 23:33
cinsiyet: Erkek

Re: Classic Shell ile başlangıç ekranını aşın

Mesaj gönderen yetgin007 »

teşekkürler
Kullanıcı avatarı
pccanavari
Byte3
Byte3
Mesajlar: 131
Kayıt: 05 Mar 2021, 15:57
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Classic Shell ile başlangıç ekranını aşın

Mesaj gönderen pccanavari »

Resim linki kırık
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53901
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19708 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Classic Shell ile başlangıç ekranını aşın

Mesaj gönderen velociraptor »

Kırık resim linkleri temizlendi
Cevapla