Birçok windows 8 kullanıcısı yeni başlangıç ekranından şikayetçi , Classic Shell , dün itibarı ile yeni bir version çıkardı ve bu yeni versiondada Metro Start Screen i (yeni başlangıç ekranı) aşıp direkt windows 8 masaüstünden başlatma seçeneği mevcut
http://www.classicshell.net/
Classic Shell ile başlangıç ekranını aşın
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53901
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19708 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
-
yetgin007
- Bit

- Mesajlar: 17
- Kayıt: 01 Eki 2006, 23:33
- cinsiyet: Erkek
- bambucya77
- Kilobyte2

- Mesajlar: 345
- Kayıt: 04 Nis 2006, 10:29
Re: Classic Shell ile başlangıç ekranını aşın
sadece baslangic ekranini kaldirmasi yaninda eski baslat cubugunu da xp veya windwos 7 stiline donderebiliyor. :)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53901
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19708 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
Re: Classic Shell ile başlangıç ekranını aşın
denediğimde başlangıç ekranı kısa bir süre görünüp kayboluyordu bende
- bambucya77
- Kilobyte2

- Mesajlar: 345
- Kayıt: 04 Nis 2006, 10:29
Re: Classic Shell ile başlangıç ekranını aşın
velociraptor yazdı:denediğimde başlangıç ekranı kısa bir süre görünüp kayboluyordu bende
bende gayet memnuniyet verici sevdim bu programi :)
-
yetgin007
- Bit

- Mesajlar: 17
- Kayıt: 01 Eki 2006, 23:33
- cinsiyet: Erkek
- pccanavari
- Byte3

- Mesajlar: 131
- Kayıt: 05 Mar 2021, 15:57
- Teşekkür edildi: 1 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53901
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19708 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
