Zello, telefon, tablet ve bilgisayarınızı "telsiz" olarak kullanmanızı sağlayan bir yazılımdır.
Konuşacağınız zaman bir butona basık bekletiyorsunuz, sözünüz bitince bırakıyorsunuz.
Dinlerken ellemiyorsunuz. Aynı telsizdeki gibi.
Aynen teamwiever vb de olduğu gibi bir oda oluşturulup şifre bellirliyor, şifreyi bağlantı kuracak arkadaşlarınıza özelden veriyorsunuz. Odayı bulan arkadaşlarınız şifreyi girerek giriş yapıyor. Ardından mandala basarak iletişim kuruluyor. Gereksiz mandallamalar karşı tarafı duymanızı engelliyor, ama diğerlerinin konuşmasını / dinlemesini engellemiyor; program size o anda birinin konuştuğunu haber vermek için butonu farklı renge boyuyor, bassanız bile işe yaramıyor.
Programı daha evvel bir başka forumda birkaç arkadaşla aramızda kullandık. Bir-kaç saat sohbet ettik, güzeldi.
Özellikle bu aralara izolasyondan sıkılıyorsanız forum ortamlarında canlı sohbet yapabilirsiniz.
Program internet bandınıza fazla abanabilir. Siz konuşurken upload, dinlerken download yaptığı için paketli internet kullanıyorsanız zarar ettirebilir. Ne kadar ettirir bilemiyorum.
Neyse. Programın resmi sayfası burası:
https://zello.com/
Belki aramızda bir sohbet gurubu dahi oluşturabiliriz, kim bilir...
Haa not etklemeyi unutmuşum. Biz kullanırken bedava sürümü vardı, şimdi deneme sürümüne geçmişler sanırım. Kısıtlamalarını tam bilmiyorum. Bildiğiniz daha iyi bedava bas-konuş uygulaması varsa buradan tavsiye verebilirsiniz.
Zello İle İnternetten Görüşme Yapın
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53914
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19716 kez
- Teşekkür edildi: 11959 kez

