Anasayfadaki Giriş Kısmını...

Bu kısımda her türlü öneri, istek ve şikayetlerinizi dile getirebilirsiniz.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Anasayfadaki Giriş Kısmını...

Mesaj gönderen shampuan »

... en alttan en üste taşıyabilir miyiz imkan varsa?

Sayfaya girer girmez tarayıcım zaten otomatik dolduruyor. Bana da sadece giriş yap butonuna basmak kalıyor. Tek derdin bu olsun diyenlere açıklayayım, en üstteki giriş yapa basarsam yeni sayfanın yüklenmesini bekliyorum. Sayfayı en alta indirmek de aynı zahmeti veriyor. Çok sıkıntı değil de, olursa yaparlım diye şeyettiydim :)
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15151
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: Anasayfadaki Giriş Kısmını...

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

shampuan yazdı: 29 Kas 2019, 21:17 ... en alttan en üste taşıyabilir miyiz imkan varsa?

Sayfaya girer girmez tarayıcım zaten otomatik dolduruyor. Bana da sadece giriş yap butonuna basmak kalıyor. Tek derdin bu olsun diyenlere açıklayayım, en üstteki giriş yapa basarsam yeni sayfanın yüklenmesini bekliyorum. Sayfayı en alta indirmek de aynı zahmeti veriyor. Çok sıkıntı değil de, olursa yaparlım diye şeyettiydim :)
Buradan gir (kısa ve zahmetsiz)

ucp.php?mode=login


Resim
Cevapla

“Forumla ilgili istek ve şikayetler” sayfasına dön