Daha doğrusu paylaşılan wifiye bağlanılınca ağ kullanılamıyor hatası alıyoruz.
Kullanılan ağ : Ethernet




Şunu bir inceleyin...serhat163 yazdı: 01 Kas 2019, 22:00 Windows 10 üzerinden wifi paylaşımı yapacaktım fakat ağ köprülü olduğu için paylaşım yapamıyoruz.
Daha doğrusu paylaşılan wifiye bağlanılınca ağ kullanılamıyor hatası alıyoruz.
Kullanılan ağ : Ethernet
![]()

Zaten sıkıntı ağı paylaşmak değil. Ağ köprülü olarak kullanıldığı için hata veriyor.trwe yazdı: 01 Kas 2019, 22:10
Şunu bir inceleyin...
Konu ile alakalı bağlantılar;
https://www.kolaydata.com/windows-10da- ... -2750.html
https://www.technopat.net/2017/06/22/wi ... paylasimi/
https://answers.microsoft.com/tr-tr/win ... d60c98adb3
https://www.chip.com.tr/haber/windows-1 ... 57635.html
https://www.galipcevrik.com.tr/windows- ... paylasimi/
https://bilgedefteri.net/windows-wifi-h ... orunu.html
https://teknodestek.com.tr/windows-10-w ... l-yapilir/
TRWE_2012
Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı
