İnternette araştırmalarım sonucu Denetim Masası > Ağ ve Internet > Ağ Bağlantıları konumuna gelip aşağıdaki resimdeki seçeneği etkinleştirmem gerektiğini öğrendim.

Seçeneği etkinleştirdim ama sonrasında şöyle bir hata mesajı aldım.

Acaba bir şeyleri kurcalarken sildim veya kapattım mı diye düşündüm. Ama ne olduğunu bulamadım.
Size bir sorayım istedim. Belki diğer sorunlara çözüm bulduğumuz gibi bu soruna da çözüm bulabiliriz. :)




