Almanyada'da 'YAŞAMAK' İçin 10 neden
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53920
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
- sevilaycali
- Kilobyte2

- Mesajlar: 354
- Kayıt: 23 Şub 2011, 16:04
- Teşekkür etti: 3 kez
- Teşekkür edildi: 3 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53920
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
Re: Almanyada'da 'YAŞAMAK' İçin 10 neden
Aslında yolları var lakin EURO çok arttığı için dışarıdan gelişler için imkanlar gittikçe kısıtlandı
Re: Almanyada'da 'YAŞAMAK' İçin 10 neden
Anlaşılan seni almayacaklar Almanya'ya :Dvelociraptor yazdı: 26 Ağu 2019, 00:21 Aslında yolları var lakin EURO çok arttığı için dışarıdan gelişler için imkanlar gittikçe kısıtlandı
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53920
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
Re: Almanyada'da 'YAŞAMAK' İçin 10 neden
Dediğinden bir anlam çıkartamadım ??? 2002 yılından beridir yaşadığım yer ? ve zaten süresiz oturum hakkım var Bir ara Bu konuda sıkıntılar vardı lakin hallolalı çok oldu.
- sevilaycali
- Kilobyte2

- Mesajlar: 354
- Kayıt: 23 Şub 2011, 16:04
- Teşekkür etti: 3 kez
- Teşekkür edildi: 3 kez
Re: Almanyada'da 'YAŞAMAK' İçin 10 neden
Orada kalacak yer ve çalışacak bir iş verseler gerisine bakmam saniyesinde giderim. ama yasal olacak her şey tabi.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53920
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
Re: Almanyada'da 'YAŞAMAK' İçin 10 neden
Eğer üniversite mezunuysan iş kolay , Almanyada eğitimime devam edeceğim der Vize başvurusunda bulunursun , %99 ihtimalle de kabul edilirsin bunun sebebi Almanların eğitimli insanlara kolaylık sağlaması mesela bu konudaki prosedürler aşağıda
https://dil.klavyen.com/282/almanyada-u ... e-egitimi/
https://dil.klavyen.com/282/almanyada-u ... e-egitimi/

