Almanyada'da 'YAŞAMAK' İçin 10 neden

Youtube ve diğer yasal video klipleri buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53920
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Almanyada'da 'YAŞAMAK' İçin 10 neden

Mesaj gönderen velociraptor »


Kullanıcı avatarı
sevilaycali
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 354
Kayıt: 23 Şub 2011, 16:04
Teşekkür etti: 3 kez
Teşekkür edildi: 3 kez

Re: Almanyada'da 'YAŞAMAK' İçin 10 neden

Mesaj gönderen sevilaycali »

Alsalar eskisi gibi nüfus yarıya iner.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53920
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: Almanyada'da 'YAŞAMAK' İçin 10 neden

Mesaj gönderen velociraptor »

Aslında yolları var lakin EURO çok arttığı için dışarıdan gelişler için imkanlar gittikçe kısıtlandı
Kullanıcı avatarı
trasmus
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1152
Kayıt: 14 May 2010, 14:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Almanyada'da 'YAŞAMAK' İçin 10 neden

Mesaj gönderen trasmus »

velociraptor yazdı: 26 Ağu 2019, 00:21 Aslında yolları var lakin EURO çok arttığı için dışarıdan gelişler için imkanlar gittikçe kısıtlandı
Anlaşılan seni almayacaklar Almanya'ya :D
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53920
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: Almanyada'da 'YAŞAMAK' İçin 10 neden

Mesaj gönderen velociraptor »

Dediğinden bir anlam çıkartamadım ??? 2002 yılından beridir yaşadığım yer ? ve zaten süresiz oturum hakkım var Bir ara Bu konuda sıkıntılar vardı lakin hallolalı çok oldu.
Kullanıcı avatarı
sevilaycali
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 354
Kayıt: 23 Şub 2011, 16:04
Teşekkür etti: 3 kez
Teşekkür edildi: 3 kez

Re: Almanyada'da 'YAŞAMAK' İçin 10 neden

Mesaj gönderen sevilaycali »

Orada kalacak yer ve çalışacak bir iş verseler gerisine bakmam saniyesinde giderim. ama yasal olacak her şey tabi.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53920
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: Almanyada'da 'YAŞAMAK' İçin 10 neden

Mesaj gönderen velociraptor »

Eğer üniversite mezunuysan iş kolay , Almanyada eğitimime devam edeceğim der Vize başvurusunda bulunursun , %99 ihtimalle de kabul edilirsin bunun sebebi Almanların eğitimli insanlara kolaylık sağlaması mesela bu konudaki prosedürler aşağıda
https://dil.klavyen.com/282/almanyada-u ... e-egitimi/
Cevapla

“Video sitelerinden paylaşımlar” sayfasına dön