[Çözüldü] - Windows 8.1 'de Tarayıcı Değişimi Hakkında Soru
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15166
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2510 kez
- Teşekkür edildi: 5314 kez
[Çözüldü] - Windows 8.1 'de Tarayıcı Değişimi Hakkında Soru
Merhabalar
Soru:
İnternet Explorer Yerine Microsoft Edge Kurulabilir mi? Windows 8.1 İşletim Sistemine.......!?
TRWE_2012
Alaydan Yetişme PC Kulllanıcısı
Soru:
İnternet Explorer Yerine Microsoft Edge Kurulabilir mi? Windows 8.1 İşletim Sistemine.......!?
TRWE_2012
Alaydan Yetişme PC Kulllanıcısı
En son TRWE_2012 tarafından 06 Tem 2019, 02:43 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Windows 8.1 'de Tarayıcı Değişimi Hakkında Soru
Evet Edge chromium kurabilirsin (Dev channel i tercih etmen yerinde olacaktır)
https://www.microsoftedgeinsider.com/en-us/download/
https://www.microsoftedgeinsider.com/en-us/download/
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15166
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2510 kez
- Teşekkür edildi: 5314 kez
Re: Windows 8.1 'de Tarayıcı Değişimi Hakkında Soru
velociraptor yazdı: 05 Tem 2019, 12:51 Evet Edge chromium kurabilirsin (Dev channel i tercih etmen yerinde olacaktır)
https://www.microsoftedgeinsider.com/en-us/download/
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15166
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2510 kez
- Teşekkür edildi: 5314 kez
Re: Windows 8.1 'de Tarayıcı Değişimi Hakkında Soru
Teşekkürler ve bir sorum daha olacak bu kurulum yerleşik olan Microsoft tarayıcısını kaldıracak mı yoksa bu yerleşik tarayıcıdan bağımsız dizine mi ? kurulacak?velociraptor yazdı: 05 Tem 2019, 12:51 Evet Edge chromium kurabilirsin (Dev channel i tercih etmen yerinde olacaktır)
https://www.microsoftedgeinsider.com/en-us/download/
Cumartesi günü kurulumunu yapıp burada görselleri paylaşacağım(nasıl kurulur sorusuna yanıt)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Windows 8.1 'de Tarayıcı Değişimi Hakkında Soru
Bağımsız kurulur diye bilyorum herhangi birşeyi kaldırmayacaktır.
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15166
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2510 kez
- Teşekkür edildi: 5314 kez
Re: Windows 8.1 'de Tarayıcı Değişimi Hakkında Soru
Evet , saat 02:40.... Microsoft Edge (İngilizce) Web Tarayıcısı kurulumunu tamamladım.Mevcut İE11'ye dokunulmadı.....Sadece devredışı bıraktı.Şuan Varsayılan tarayıcı kendisi......Konuyu Çözüldü olarak işaretliyorum.Resimli anlatımı "Genel İpuçları bölümünde yapacağım....velociraptor yazdı: 05 Tem 2019, 17:56 Bağımsız kurulur diye bilyorum herhangi birşeyi kaldırmayacaktır.
Admin , teşekkürler.....! (selam olsun velociraptor'a (Roma İmp.'luk Selamı....!)
TRWE_2012
Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: [Çözüldü]Windows 8.1 'de Tarayıcı Değişimi Hakkında Soru
Dilini Türkçeye çevirmede hata vardı düzelttilermi bilemiyorum.
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15166
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2510 kez
- Teşekkür edildi: 5314 kez
Re: [Çözüldü]Windows 8.1 'de Tarayıcı Değişimi Hakkında Soru
Ben bir hata denk gelmedim.Ama şöyle bir durum var.velociraptor yazdı: 06 Tem 2019, 11:37 Dilini Türkçeye çevirmede hata vardı düzelttilermi bilemiyorum.
Arayüz dili hiçbir şekilde Türkçe olmuyor, ama web görüntüleme ve gramer dili Türkçe oluyor....
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: [Çözüldü] - Windows 8.1 'de Tarayıcı Değişimi Hakkında Soru
Arayğzde türkçe olmalı hata devam ediyor demekki
