[Çözüldü] - Windows 8.1 'de Tarayıcı Değişimi Hakkında Soru

Windows 8 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15166
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2510 kez
Teşekkür edildi: 5314 kez

[Çözüldü] - Windows 8.1 'de Tarayıcı Değişimi Hakkında Soru

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Merhabalar


Soru:
İnternet Explorer Yerine Microsoft Edge Kurulabilir mi? Windows 8.1 İşletim Sistemine.......!?


TRWE_2012
Alaydan Yetişme PC Kulllanıcısı
En son TRWE_2012 tarafından 06 Tem 2019, 02:43 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19732 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Windows 8.1 'de Tarayıcı Değişimi Hakkında Soru

Mesaj gönderen velociraptor »

Evet Edge chromium kurabilirsin (Dev channel i tercih etmen yerinde olacaktır)
https://www.microsoftedgeinsider.com/en-us/download/
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15166
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2510 kez
Teşekkür edildi: 5314 kez

Re: Windows 8.1 'de Tarayıcı Değişimi Hakkında Soru

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

velociraptor yazdı: 05 Tem 2019, 12:51 Evet Edge chromium kurabilirsin (Dev channel i tercih etmen yerinde olacaktır)
https://www.microsoftedgeinsider.com/en-us/download/
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15166
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2510 kez
Teşekkür edildi: 5314 kez

Re: Windows 8.1 'de Tarayıcı Değişimi Hakkında Soru

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

velociraptor yazdı: 05 Tem 2019, 12:51 Evet Edge chromium kurabilirsin (Dev channel i tercih etmen yerinde olacaktır)
https://www.microsoftedgeinsider.com/en-us/download/
Teşekkürler ve bir sorum daha olacak bu kurulum yerleşik olan Microsoft tarayıcısını kaldıracak mı yoksa bu yerleşik tarayıcıdan bağımsız dizine mi ? kurulacak?

Cumartesi günü kurulumunu yapıp burada görselleri paylaşacağım(nasıl kurulur sorusuna yanıt)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19732 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Windows 8.1 'de Tarayıcı Değişimi Hakkında Soru

Mesaj gönderen velociraptor »

Bağımsız kurulur diye bilyorum herhangi birşeyi kaldırmayacaktır.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15166
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2510 kez
Teşekkür edildi: 5314 kez

Re: Windows 8.1 'de Tarayıcı Değişimi Hakkında Soru

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

velociraptor yazdı: 05 Tem 2019, 17:56 Bağımsız kurulur diye bilyorum herhangi birşeyi kaldırmayacaktır.
Evet , saat 02:40.... Microsoft Edge (İngilizce) Web Tarayıcısı kurulumunu tamamladım.Mevcut İE11'ye dokunulmadı.....Sadece devredışı bıraktı.Şuan Varsayılan tarayıcı kendisi......Konuyu Çözüldü olarak işaretliyorum.Resimli anlatımı "Genel İpuçları bölümünde yapacağım....
Admin , teşekkürler.....! (selam olsun velociraptor'a (Roma İmp.'luk Selamı....!)

TRWE_2012
Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19732 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: [Çözüldü]Windows 8.1 'de Tarayıcı Değişimi Hakkında Soru

Mesaj gönderen velociraptor »

Dilini Türkçeye çevirmede hata vardı düzelttilermi bilemiyorum.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15166
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2510 kez
Teşekkür edildi: 5314 kez

Re: [Çözüldü]Windows 8.1 'de Tarayıcı Değişimi Hakkında Soru

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

velociraptor yazdı: 06 Tem 2019, 11:37 Dilini Türkçeye çevirmede hata vardı düzelttilermi bilemiyorum.
Ben bir hata denk gelmedim.Ama şöyle bir durum var.

Arayüz dili hiçbir şekilde Türkçe olmuyor, ama web görüntüleme ve gramer dili Türkçe oluyor....
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19732 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: [Çözüldü] - Windows 8.1 'de Tarayıcı Değişimi Hakkında Soru

Mesaj gönderen velociraptor »

Arayğzde türkçe olmalı hata devam ediyor demekki
Cevapla