Windows Vista kullanan var mıdır ama ben kullanıyorum.Vista kullanırken üçüncü parti bir dosya_dizin arama yazılımına hemen hemen hiç ihtiyaç duymamaktayım.(tabii bazı istisnayi durumlar olabiliyor) Şimdi sizlere kısayoldan nasıl Vista gelişmiş dosya araması yapacağınızı göstermek istiyorum
1.Adım
Masaüstünde , sistem boşta iken F3 ya da WinLogo+F tuş kombinasyonuna basınız.

2.Adım:(Eğer Arama Konumlarını Yapılandırmak İsterseniz aşağıdaki ekran kaydına bakın.)


3.Adım (Sonuç)

TRWE_2012
Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı


