Çok Yönlü İsviçre Çakısı: SysInternals Suite 10

Sadece freeware (Ücretsiz) program paylaşımlarının yeraldığı alan
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15175
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5320 kez

Çok Yönlü İsviçre Çakısı: SysInternals Suite 10

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Merhabalar

Resim

SysInternals Suite yazılımın ta Windows XP zamanından beri kullanmaktayım.SysInternals Suite bir çok minik yazılımlar (portable) oluşan "Hepsi Bir Yerde " (İngilizce AOL) yazılım topluluğudur.

İçinde yok yok.....Özellikleri şöyle bir özetleyelim


Autoruns (Başlangıçta çalışan uygulamaları kontrol eden yazılım)
BgInfo(Masaüstünde donanım bileşenleri saydam olarak gösteren yazılım)
DebugView(Windows Hata Analizi yapan yazılım)
Diskmon(Disklerin durumunu gösteren yazılım)
DiskView(Disklerin durumunu gösteren yazılım2)
Filemon(Bir yazılım açıldığında Windows'da hangi bileşenlerin yazılımla etkileşime girdiğini gösteren yazılım)
ListDlls(Sistem32 içinde bulunan dll (Windows Dinamik Kütüphane Dosyaları) dosyalarını listeleyen yazılım)
LogonSessions(Kullanıcının Windows Oturum Kayıtlarının (.log dosyalarını) gösteren yazılım)
ProcessExplorer(Bu bildiğiniz Windows Görev Yöneticisinin geliştirilmiş hali)
ProcessMonitor(Bu da daha değişik bir görev yöneticisi yalnız bu sadece sistem arkaplan çalışan yazılımların kayıt defterindeki değişikleri izlemekte olan yazılım)
ProcFeatures (bu yeni bir bileşen daha incelemedim.)
PsExec (bu yeni bir bileşen daha incelemedim.)
PsPasswd (bu yeni bir bileşen daha incelemedim.)
PsShutdown (bu yeni bir bileşen daha incelemedim.)
RegDelNull(Doğrudan kayıt defterindeki anahtarlar üzerinde arama yapa-bileğiniz bir yazılım)
RegMon(Benim 1 numaralı yazılımımdır.Ters Mühendislikle uğraşanlara için biçilmiş kaptan......Yazılım diğer yazılımların açıldığı anda hangi kayıy defteri öğesine eriştiğini bulmak için kullanılır.Özellikle nag ekranları için (hani size şifre ekranı çıkartıp, lisans anahtarı girmenizi isteyen yazılımlar vardır ya onu kast ediyorum)
RootkitRevealer(Kayıt defterindeb rootkit temizleme yazılımıdır.)
SDelete(Sağ menüye yerleşir ms_dos 'daki delete fonksiyonunu icra eden yazılımdır)
ShareEnum (bu yeni bir bileşen daha incelemedim.)
Sync (bu yeni bir bileşen daha incelemedim.)
TcpView(Eğer sistem bir ağ bağlı ise yani internetiniz varsa bu yazılımla hangi portların açık olduğu görüntüleyen yazılımdır)
VolumeId (bu yeni bir bileşen daha incelemedim.)
WhoIs(İnternette bir web sitesinin tüm bilgilerini karşınıza getiren yazılımdır)
WinObj(Giizli Windows Obje dosyalarını görüntüler bazı obje dosyalarında lisans anahtarının 16lık kodlamasını onluk sisteme çeviren yazılımdır)
ZoomIt(Bu yazılım bildiğiniz Büyüteç......)

İndirme Link(SysInternals Suite 10.17.2018 = 24 MB): https://download.sysinternals.com/files ... sSuite.zip

TRWE_2012
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Çok Yönlü İsviçre Çakısı: SysInternals Suite 10

Mesaj gönderen shampuan »

24MB diyor.
İnternetten mi kuruluyor bu? Yani yazılımları internetten mi çekiyor?
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15175
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5320 kez

Re: Çok Yönlü İsviçre Çakısı: SysInternals Suite 10

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

shampuan yazdı: 17 Eki 2018, 17:20 24MB diyor.
İnternetten mi kuruluyor bu? Yani yazılımları internetten mi çekiyor?
Hayır kendisi komple 24x1024 = 24576 KB (Hatırlayınız 1 MB = 1024 Kb'dır) ......Tek seferde indiriliyor.
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: Çok Yönlü İsviçre Çakısı: SysInternals Suite 10

Mesaj gönderen cankusa »

Programın dil dosyası varsa Türkçeye çevirmeye çalışayım
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15175
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5320 kez

Re: Çok Yönlü İsviçre Çakısı: SysInternals Suite 10

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

cankusa yazdı: 17 Eki 2018, 18:11 Programın dil dosyası varsa Türkçeye çevirmeye çalışayım
Önceden .lang uzantılı bir dil dosyasına sahipti büyük ihtimalle gene bir .lang uzantılı dil dosyasına sahip olmalıdır.
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: Çok Yönlü İsviçre Çakısı: SysInternals Suite 10

Mesaj gönderen cankusa »

Sizde program varsa lang dosyasını gönderirseniz ugraşırım
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15175
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5320 kez

Re: Çok Yönlü İsviçre Çakısı: SysInternals Suite 10

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

cankusa yazdı: 17 Eki 2018, 18:15 Sizde program varsa lang dosyasını gönderirseniz ugraşırım
Ama bendeki çok eski sürümü büyük ihtimalle yeni sürümde bu lang dosyası sorun çıkartabilir.
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: Çok Yönlü İsviçre Çakısı: SysInternals Suite 10

Mesaj gönderen cankusa »

Siz son version linkini verince lang dosyası varsayımı ile istemiştim
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Çok Yönlü İsviçre Çakısı: SysInternals Suite 10

Mesaj gönderen shampuan »

trwe yazdı: 17 Eki 2018, 17:42
shampuan yazdı: 17 Eki 2018, 17:20 24MB diyor.
İnternetten mi kuruluyor bu? Yani yazılımları internetten mi çekiyor?
Hayır kendisi komple 24x1024 = 24576 KB (Hatırlayınız 1 MB = 1024 Kb'dır) ......Tek seferde indiriliyor.
Yahu @trwe,
Ben mi anlamadım, sen mi....
İndirilecek programın boyutu 24MB max.
Programın içindeki yazılımlara bakıyorum, güvenlik yazılımıdır şudur budur baya program var sayı olarak.
Bu program nasıl oluyor da bunca programı 24MB'a sığdırıyor?
Ben bir format sonrası DVDsi hazırlıyorum toplam boyut 3-4GB oluyorsa,
Bu program da 24MB ise,
Demek ki program içinde sınırlı sayıda yani az program var, onların da boyutu küçük olanlar. Yani tam anlamıyla kullanabilmem için internet bağlı olması gerekiyor doğru mu? Yani 24x1024 = 24576 KB hesabıyla bunun bir alakası yok ki? 1024'e 1 hesabını da bilmiyorsam bilgisayarı camdan aşağı atayım artıkın :D
Neyi anlamadım onu soruyorum. Program arşivi gibi birşey değil mi bu?
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15175
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5320 kez

Re: Çok Yönlü İsviçre Çakısı: SysInternals Suite 10

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

İlla bana yazılımı indirtip baktıracaksın......Tabiiki az yazılım var çünkü çoğu KB boyutunda.......
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Çok Yönlü İsviçre Çakısı: SysInternals Suite 10

Mesaj gönderen shampuan »

Bi saniye ben bakıyorum...
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15175
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5320 kez

Re: Çok Yönlü İsviçre Çakısı: SysInternals Suite 10

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

shampuan yazdı: 17 Eki 2018, 21:16 Bi saniye ben bakıyorum...
Mesela alttaki Mail.Ru linkli eski sürümdeki tüm programcıkların toplam boyutu 49 MB........
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Çok Yönlü İsviçre Çakısı: SysInternals Suite 10

Mesaj gönderen shampuan »

Aaaaaa! Tamam tamam çözdüm olayı.
Ben yüklediğin resme bakınca orada comodoyu falan gördüm içinde comodo geliyor sanıyorum... Orası senin arkaplan uygulamalarını gösteriyormuş...

Peki hocam ben indirdiğim zip i açtım içine bakıyorum içinde bir sürü exe var. Bunlardan hangisi programın ana launcheri?
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15175
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5320 kez

Re: Çok Yönlü İsviçre Çakısı: SysInternals Suite 10

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Eskiden bir ana çalıştırıcı vardı.Ama sonra kaldırıldı Herbiri birbirinden bağımsız yazılımlar bunlar....Microsoft onaylı......
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15175
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5320 kez

Re: Çok Yönlü İsviçre Çakısı: SysInternals Suite 10

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

trwe yazdı: 17 Eki 2018, 21:21 Eskiden bir ana çalıştırıcı vardı.Ama sonra kaldırıldı Herbiri birbirinden bağımsız yazılımlar bunlar....Microsoft onaylı......
Ayrıca bazı uygulamalar direkt çalışmazlar bunları System32 dizinine kopyalayacaksın ki bunlar MS_DOS sisteminine göre, Dış Komut exe dosyalarıdır.Sonra kopyaladığın yazılımın ismini ms-dos komut satırında;

Kod: Tümünü seç

yazılım.exe /help
ya da

Kod: Tümünü seç

yazılım.exe \?
şeklinde çalıştırıp parametreler ve kullanımı hakkında bilgi alabilirsin.
Cevapla