eset yerine comodo client yüklemeyi düşünüyorum
teşekkürler
comodo client önerir misiniz
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15197
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2521 kez
- Teşekkür edildi: 5333 kez
Re: comodo client önerir misiniz
Comodo Türk Kökenli bir yazılım şirketi ortakları arasında ABD,Fransız yatırımcılarda var ve merkezi ABD bulunmakta, yani güvenle kullanabilirsin.
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15197
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2521 kez
- Teşekkür edildi: 5333 kez
Re: comodo client önerir misiniz
Şu bağlantıları İnceleyebilirsin...
1.https://www.bilgisayarbilisim.net/konul ... lar.79224/
2.http://www.engincode.com/comodo-silinmi ... mini-silme

