Klasör içinde arama yapmak

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
dmx
Bit
Bit
Mesajlar: 1
Kayıt: 08 Oca 2018, 16:17

Klasör içinde arama yapmak

Mesaj gönderen dmx »

Klasör içindeki excel dosyalarına girmeden arama çubuğuna o dosyaya ait irsaliye yada fatura numarasını yazıp hangi excel olduğunu bulabiliyordum. Fakat En son avg nin sistem performans yazılımını kurup sistemi hızlandırma ayarları yapmıştım. Sonra beğenmeyip silmiştim. Tabi oda bir sürü windows özelliğini kapatmış sanırım. En işime yarayan özellik de buydu, tek tek excel içine girip numara aramak yerine klasör içinden arama çubuğuna yazıp hemen buluyordum. Bu özelliği format atmadan nasıl geri açabilirim. Malum iş yeri bilgisayarı format attırmazlar. Örnek resimler ekledim. Bunu ofisteki diğer sağlam pc den çektim ki sorunum daha net anlaşınsın.

Resim

Resim

Resim
Kullanıcı avatarı
trasmus
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1152
Kayıt: 14 May 2010, 14:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Klasör içinde arama yapmak

Mesaj gönderen trasmus »

Windows search hizmeti kapalıysa açıp deneyin.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53906
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Klasör içinde arama yapmak

Mesaj gönderen velociraptor »

Denetim masasına gidelim - Görnümü küçük simgelere alalım - Dizin oluşturma seçenekleri diyelim - Alttaki gelişmiş butonuna tıklayalım - Dizni sil ve yeniden oluşturun sağında kalşan "yeniden oluştur" butonuna tıklayalım

Aynı konunun windows 10 için anlatımı aşağıdadır
https://www.sordum.net/41446/windows-10 ... usturalim/
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15152
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2507 kez
Teşekkür edildi: 5303 kez

Re: Klasör içinde arama yapmak

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Ben hiçbir zaman İşYeri PC 'sinde işlem yapmam.Gerekli olan dosyanın bir yedeğini alıp kendi kişisel bilgisayarımda çalışırım.Sana da böyle yapmanı tavsiye ederim. (bu arada bu mesajı Windows XP OS atıyorum)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53906
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Klasör içinde arama yapmak

Mesaj gönderen velociraptor »

Arada uğra Trwe
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: Klasör içinde arama yapmak

Mesaj gönderen cankusa »

Trwe gitme kal buralarda şarkısını gönderiyorum
Cevapla