Assembly Programlama Dili Ve Makina Kod Dili
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15194
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2517 kez
- Teşekkür edildi: 5333 kez
Assembly Programlama Dili Ve Makina Kod Dili
Merhabalar
Bu aralar "Assembly ve Makina kod dili (16'lık Taban sistemi)" öğrenmeye karar verdim.Amacım yazılımların kodlarını okuyacak düzeye gelmek istiyorum.Ve bunda kararlıyım.Gizli-bilinçaltı amacım da Ters Mühendislik olayı.(Zaten bir mühendisim + buna Ters Mühendisliği de ekleyeceğim) Program yazmaktan çok kırmak daha kolayıma gelmeye başladı.(özellikle o 16'lık kodlar gözüme şirin görünmeye başladı.Şirin şeyler....!)
Bunu tam manasıyla öğrendiğim de ,bunu sordumnetforum'a yansıtacağım.Zaten forum bir kodlayıcıları (Velociraptor+ BlueLife) var ve ben kod parçalayıcısı olacağım.Ve bundan sonra da programlar için ilaç derdim olmayacak kendi ilacımı kendim yapacağım.....
Buradan tüm forum üyelerine duyurulur.........!
TRWE_2012
Bu aralar "Assembly ve Makina kod dili (16'lık Taban sistemi)" öğrenmeye karar verdim.Amacım yazılımların kodlarını okuyacak düzeye gelmek istiyorum.Ve bunda kararlıyım.Gizli-bilinçaltı amacım da Ters Mühendislik olayı.(Zaten bir mühendisim + buna Ters Mühendisliği de ekleyeceğim) Program yazmaktan çok kırmak daha kolayıma gelmeye başladı.(özellikle o 16'lık kodlar gözüme şirin görünmeye başladı.Şirin şeyler....!)
Bunu tam manasıyla öğrendiğim de ,bunu sordumnetforum'a yansıtacağım.Zaten forum bir kodlayıcıları (Velociraptor+ BlueLife) var ve ben kod parçalayıcısı olacağım.Ve bundan sonra da programlar için ilaç derdim olmayacak kendi ilacımı kendim yapacağım.....
Buradan tüm forum üyelerine duyurulur.........!
TRWE_2012
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15194
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2517 kez
- Teşekkür edildi: 5333 kez
Re: Assembly Programlama Dili Ve Makina Kod Dili
Not:
Anlayamadığım yerleri not alıp özel'den Velociraptor'a soracağım.Tabii inşallah bana yardımcı olur... (Olmazsa canı sağ olsun)
Anlayamadığım yerleri not alıp özel'den Velociraptor'a soracağım.Tabii inşallah bana yardımcı olur... (Olmazsa canı sağ olsun)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53938
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19763 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
Re: Assembly Programlama Dili Ve Makina Kod Dili
Ters mühendislik ve Hack işlerinden hiç anlamam malesef
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15194
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2517 kez
- Teşekkür edildi: 5333 kez
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15194
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2517 kez
- Teşekkür edildi: 5333 kez
Ben Hazırım Ve 2 Sene Aranızda Yokum
Merhabalar
Assembly Dili öğrenmek o kadar çok istiyorum ki bunun için uykusuz tam 3 gün gece*gündüz (PC başında tam 54 saat) bu öğrenme faaliyetinin alt yapısını oluşturdum. Ve iki sene aranızda olamayacağım (bu aynı 300 Spartlıda Sparta Kralı Leodinas'ın çocukken vahşi doğal da tek başına imtihan edilmesine benzetilebilir.) Dil + KPPS 2018 sınavına hazırlanacağım.İnşallah 2x365 gün sonra bu site yerinde olur (kapanmaz....!)
Yaptığım Alt Yapı Çalışması:











Ayrıca Belgelerde Hazır


Vede Nasıl Yapılır Tarzında VideoKlipler de Hazır.(Buradan MelihŞah_2006'yıya Teşekkürler)


Bütün bunların sonunda bir makine dil kod örneği bir bakışta okuyup "burada şifre var ,şurada kısıtlama var diyebilecek" seviye geleceğim.Uykusuz geceler kapıda dil+kpps için....
Not:
Ekran görüntüleri veriyorum ki ilgisi olan bunları arayıp indirsin ve kullansın....!
TRWE_2012
Düzce_Akçakoca_2017
Assembly Dili öğrenmek o kadar çok istiyorum ki bunun için uykusuz tam 3 gün gece*gündüz (PC başında tam 54 saat) bu öğrenme faaliyetinin alt yapısını oluşturdum. Ve iki sene aranızda olamayacağım (bu aynı 300 Spartlıda Sparta Kralı Leodinas'ın çocukken vahşi doğal da tek başına imtihan edilmesine benzetilebilir.) Dil + KPPS 2018 sınavına hazırlanacağım.İnşallah 2x365 gün sonra bu site yerinde olur (kapanmaz....!)
Yaptığım Alt Yapı Çalışması:











Ayrıca Belgelerde Hazır


Vede Nasıl Yapılır Tarzında VideoKlipler de Hazır.(Buradan MelihŞah_2006'yıya Teşekkürler)


Bütün bunların sonunda bir makine dil kod örneği bir bakışta okuyup "burada şifre var ,şurada kısıtlama var diyebilecek" seviye geleceğim.Uykusuz geceler kapıda dil+kpps için....
Not:
Ekran görüntüleri veriyorum ki ilgisi olan bunları arayıp indirsin ve kullansın....!
TRWE_2012
Düzce_Akçakoca_2017
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15194
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2517 kez
- Teşekkür edildi: 5333 kez
Re: Assembly Programlama Dili Ve Makina Kod Dili
Son Bir Şiir Demeti
Gidiyorum bir gece yarısı kendi bilinmezliğime
Sizler farkında bile değilsin uykunuzun en tatlı yerinde
Yokum aranızda artık görüşebilmek ümidi ile
Dönüşüm muhteşem ve fırtınalı olacak....!,birden bire
Ve o zaman taşlar yerinde oynayacak bu forum içinde
TRWE_2012
ŞAİR VE MÜHENDİS,AMATÖR YAZILIM EDİTÖRÜ (Alaydan Yetişme)
KALIN SAĞLICAKLA EY FORUMDAŞLAR......!
Gidiyorum bir gece yarısı kendi bilinmezliğime
Sizler farkında bile değilsin uykunuzun en tatlı yerinde
Yokum aranızda artık görüşebilmek ümidi ile
Dönüşüm muhteşem ve fırtınalı olacak....!,birden bire
Ve o zaman taşlar yerinde oynayacak bu forum içinde
TRWE_2012
ŞAİR VE MÜHENDİS,AMATÖR YAZILIM EDİTÖRÜ (Alaydan Yetişme)
KALIN SAĞLICAKLA EY FORUMDAŞLAR......!
- BlueLife
- Kilobyte1

- Mesajlar: 292
- Kayıt: 29 Ağu 2014, 20:42
- Teşekkür etti: 46 kez
- Teşekkür edildi: 68 kez
Re: Assembly Programlama Dili Ve Makina Kod Dili
@trwe
Şimdiden başarılar dilerim. Seni tekrar aramızda görmek dileğiyle...
Şiir güzel :)
Şimdiden başarılar dilerim. Seni tekrar aramızda görmek dileğiyle...
Şiir güzel :)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53938
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19763 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
Re: Assembly Programlama Dili Ve Makina Kod Dili
2 yıl uzun bir süre umarım amaçlarına ulaşırsın , arada foruma uğrama şansın olursa seviniriz , selamlar
Re: Assembly Programlama Dili Ve Makina Kod Dili
Hepsinin Rarlı Bir indirme Dosyasını Paylassanız Cok Makbule Gecebilirdi.. Yapmak isteyenler için :D
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15194
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2517 kez
- Teşekkür edildi: 5333 kez
Re: Assembly Programlama Dili Ve Makina Kod Dili
Neden olmasın forumdaş yalnız bunları tek bir arşivde toplanması gerekmekte (çünkü bir çok arşiv dağınık halde) bir hatırlatma daha bu yazılımlara Antivirüs Programları alarm verecektir.Benim gibi bu makina kod ile uğraşacaklara tavsiyem ya sanal sistem kullanın veya ayrı işletim sistemi kurun (DualBooting olayı)darendeli yazdı: 02 Oca 2018, 19:32 Hepsinin Rarlı Bir indirme Dosyasını Paylassanız Cok Makbule Gecebilirdi.. Yapmak isteyenler için :D
TRWE_2012

