Assembly Programlama Dili Ve Makina Kod Dili

Programlama ve Script dilleri konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15194
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2517 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Assembly Programlama Dili Ve Makina Kod Dili

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Merhabalar

Bu aralar "Assembly ve Makina kod dili (16'lık Taban sistemi)" öğrenmeye karar verdim.Amacım yazılımların kodlarını okuyacak düzeye gelmek istiyorum.Ve bunda kararlıyım.Gizli-bilinçaltı amacım da Ters Mühendislik olayı.(Zaten bir mühendisim + buna Ters Mühendisliği de ekleyeceğim) Program yazmaktan çok kırmak daha kolayıma gelmeye başladı.(özellikle o 16'lık kodlar gözüme şirin görünmeye başladı.Şirin şeyler....!)

Bunu tam manasıyla öğrendiğim de ,bunu sordumnetforum'a yansıtacağım.Zaten forum bir kodlayıcıları (Velociraptor+ BlueLife) var ve ben kod parçalayıcısı olacağım.Ve bundan sonra da programlar için ilaç derdim olmayacak kendi ilacımı kendim yapacağım.....


Buradan tüm forum üyelerine duyurulur.........!


TRWE_2012
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15194
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2517 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Re: Assembly Programlama Dili Ve Makina Kod Dili

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Not:

Anlayamadığım yerleri not alıp özel'den Velociraptor'a soracağım.Tabii inşallah bana yardımcı olur... (Olmazsa canı sağ olsun)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Assembly Programlama Dili Ve Makina Kod Dili

Mesaj gönderen velociraptor »

Ters mühendislik ve Hack işlerinden hiç anlamam malesef
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15194
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2517 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Re: Assembly Programlama Dili Ve Makina Kod Dili

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

velociraptor yazdı: 29 Ara 2017, 02:35 Ters mühendislik ve Hack işlerinden hiç anlamam malesef
Ben sadece Assembly hakkında sorularım olacak.....
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15194
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2517 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Ben Hazırım Ve 2 Sene Aranızda Yokum

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Merhabalar

Assembly Dili öğrenmek o kadar çok istiyorum ki bunun için uykusuz tam 3 gün gece*gündüz (PC başında tam 54 saat) bu öğrenme faaliyetinin alt yapısını oluşturdum. Ve iki sene aranızda olamayacağım (bu aynı 300 Spartlıda Sparta Kralı Leodinas'ın çocukken vahşi doğal da tek başına imtihan edilmesine benzetilebilir.) Dil + KPPS 2018 sınavına hazırlanacağım.İnşallah 2x365 gün sonra bu site yerinde olur (kapanmaz....!)

Yaptığım Alt Yapı Çalışması:

Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim

Ayrıca Belgelerde Hazır

Resim
Resim

Vede Nasıl Yapılır Tarzında VideoKlipler de Hazır.(Buradan MelihŞah_2006'yıya Teşekkürler)

Resim
Resim

Bütün bunların sonunda bir makine dil kod örneği bir bakışta okuyup "burada şifre var ,şurada kısıtlama var diyebilecek" seviye geleceğim.Uykusuz geceler kapıda dil+kpps için....

Not:

Ekran görüntüleri veriyorum ki ilgisi olan bunları arayıp indirsin ve kullansın....!


TRWE_2012
Düzce_Akçakoca_2017
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15194
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2517 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Re: Assembly Programlama Dili Ve Makina Kod Dili

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Son Bir Şiir Demeti

Gidiyorum bir gece yarısı kendi bilinmezliğime
Sizler farkında bile değilsin uykunuzun en tatlı yerinde
Yokum aranızda artık görüşebilmek ümidi ile
Dönüşüm muhteşem ve fırtınalı olacak....!,birden bire
Ve o zaman taşlar yerinde oynayacak bu forum içinde

TRWE_2012
ŞAİR VE MÜHENDİS,AMATÖR YAZILIM EDİTÖRÜ (Alaydan Yetişme)

KALIN SAĞLICAKLA EY FORUMDAŞLAR......!
Kullanıcı avatarı
BlueLife
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 292
Kayıt: 29 Ağu 2014, 20:42
Teşekkür etti: 46 kez
Teşekkür edildi: 68 kez

Re: Assembly Programlama Dili Ve Makina Kod Dili

Mesaj gönderen BlueLife »

@trwe

Şimdiden başarılar dilerim. Seni tekrar aramızda görmek dileğiyle...
Şiir güzel :)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Assembly Programlama Dili Ve Makina Kod Dili

Mesaj gönderen velociraptor »

2 yıl uzun bir süre umarım amaçlarına ulaşırsın , arada foruma uğrama şansın olursa seviniriz , selamlar
darendeli
Byte4
Byte4
Mesajlar: 195
Kayıt: 06 Haz 2016, 16:55
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 6 kez

Re: Assembly Programlama Dili Ve Makina Kod Dili

Mesaj gönderen darendeli »

Hepsinin Rarlı Bir indirme Dosyasını Paylassanız Cok Makbule Gecebilirdi.. Yapmak isteyenler için :D
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15194
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2517 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Re: Assembly Programlama Dili Ve Makina Kod Dili

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

darendeli yazdı: 02 Oca 2018, 19:32 Hepsinin Rarlı Bir indirme Dosyasını Paylassanız Cok Makbule Gecebilirdi.. Yapmak isteyenler için :D
Neden olmasın forumdaş yalnız bunları tek bir arşivde toplanması gerekmekte (çünkü bir çok arşiv dağınık halde) bir hatırlatma daha bu yazılımlara Antivirüs Programları alarm verecektir.Benim gibi bu makina kod ile uğraşacaklara tavsiyem ya sanal sistem kullanın veya ayrı işletim sistemi kurun (DualBooting olayı)

TRWE_2012
Cevapla

“Programlama ve Script dilleri” sayfasına dön