p3 500 bilgisayar açılmıyor

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
m.engin
Byte4
Byte4
Mesajlar: 189
Kayıt: 27 Şub 2007, 20:16

p3 500 bilgisayar açılmıyor

Mesaj gönderen m.engin »

Operating system not found iletisi veriyor
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53913
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19715 kez
Teşekkür edildi: 11959 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

isletim sisteminiz bulunamamis hangi islemden sonra böyle oldu=?
m.engin
Byte4
Byte4
Mesajlar: 189
Kayıt: 27 Şub 2007, 20:16

Mesaj gönderen m.engin »

xp kurulu idi
m.engin
Byte4
Byte4
Mesajlar: 189
Kayıt: 27 Şub 2007, 20:16

Mesaj gönderen m.engin »

çocuklar kullanıyor ne yaptıklarını bilemiyorum pc açılmıyor dediler baktıgımda bu mesajı veriyor
Kullanıcı avatarı
mavigece
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 855
Kayıt: 16 Mar 2006, 08:55
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez
İletişim:

Mesaj gönderen mavigece »

öncelikle arka arkdaya msj yazmayınız.
bir önceki msjı düzelt butonuna basarak
eklemek istediginiz msjı ekleyiniz.

sorunuzu gelince en kısa sürede çözüme kavusturulacaktır....
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53913
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19715 kez
Teşekkür edildi: 11959 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

Takalim Win XP Cd mizi ve Cd den Boot edelim

"R" Repair komutunu R ye basarak secelim

Geridönüsüm konsoluna geldik, Admin Passworumuz sorulduktan sonra DOS benzeri bir ekranla karsilasacagiz

Simdi sirasiyla asagidaki komutlari verelim:

CD\

cd windows

cd system32
cd config
ren software software.bak
ren system system.bak
cd c:\windows\repair
copy software c:\windows\system32\config
copy system c:\windows\system32\config
exit

üsttekileri aynen uygulayiniz
m.engin
Byte4
Byte4
Mesajlar: 189
Kayıt: 27 Şub 2007, 20:16

Mesaj gönderen m.engin »

ilginiz için çok tesekürler sorun çozüldü
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53913
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19715 kez
Teşekkür edildi: 11959 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

Gecmis olsun fakat simdi Programlariniz calismayabilir o nedenle Programlarinizi yeniden yüklemenizi öneririm
m.engin
Byte4
Byte4
Mesajlar: 189
Kayıt: 27 Şub 2007, 20:16

Mesaj gönderen m.engin »

pc yi formatlayıp yeniden xp yi yüklersem daha iyi olmazmı
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53913
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19715 kez
Teşekkür edildi: 11959 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

Ben uzun olmamasi acisindan üstteki yöntemi önermistim , Pc nizde nekadar software yüklü bilemiyorum ama cok fazla ise , elbetteki temiz bir kurulum daha iyidir (format) fakat üstteki yöntem ile simdi Pc niz acilir hale geldi ve kurtarmaniz gereken dosyalar varsa kurtarabilirsiniz (yedek falan) , dedigim gibi Temiz bir kurulum herzaman cok daha iyidir
m.engin
Byte4
Byte4
Mesajlar: 189
Kayıt: 27 Şub 2007, 20:16

Mesaj gönderen m.engin »

çok tesekürler ilgi ve alakanız için tekrar görüsmek üzere saygılar
Cevapla