p3 500 bilgisayar açılmıyor
-
m.engin
- Byte4

- Mesajlar: 189
- Kayıt: 27 Şub 2007, 20:16
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53913
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19715 kez
- Teşekkür edildi: 11959 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53913
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19715 kez
- Teşekkür edildi: 11959 kez
Takalim Win XP Cd mizi ve Cd den Boot edelim
"R" Repair komutunu R ye basarak secelim
Geridönüsüm konsoluna geldik, Admin Passworumuz sorulduktan sonra DOS benzeri bir ekranla karsilasacagiz
Simdi sirasiyla asagidaki komutlari verelim:
CD\
cd windows
cd system32
cd config
ren software software.bak
ren system system.bak
cd c:\windows\repair
copy software c:\windows\system32\config
copy system c:\windows\system32\config
exit
üsttekileri aynen uygulayiniz
"R" Repair komutunu R ye basarak secelim
Geridönüsüm konsoluna geldik, Admin Passworumuz sorulduktan sonra DOS benzeri bir ekranla karsilasacagiz
Simdi sirasiyla asagidaki komutlari verelim:
CD\
cd windows
cd system32
cd config
ren software software.bak
ren system system.bak
cd c:\windows\repair
copy software c:\windows\system32\config
copy system c:\windows\system32\config
exit
üsttekileri aynen uygulayiniz
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53913
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19715 kez
- Teşekkür edildi: 11959 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53913
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19715 kez
- Teşekkür edildi: 11959 kez
Ben uzun olmamasi acisindan üstteki yöntemi önermistim , Pc nizde nekadar software yüklü bilemiyorum ama cok fazla ise , elbetteki temiz bir kurulum daha iyidir (format) fakat üstteki yöntem ile simdi Pc niz acilir hale geldi ve kurtarmaniz gereken dosyalar varsa kurtarabilirsiniz (yedek falan) , dedigim gibi Temiz bir kurulum herzaman cok daha iyidir

