Özledim

Forumla ilgili güncel duyuru ve uyarıları burada bulabilirsiniz.
Cevapla
Has_anDroid
Bit
Bit
Mesajlar: 3
Kayıt: 22 Eki 2017, 04:50

Özledim

Mesaj gönderen Has_anDroid »

yıllarımı verdığım yıllarımın gectıgı velocıraptor hocamı unutmadığım hep hatırladım tek forum sıtesı . benı hatırlamaz kımse belkı ama sızlerle tekrarda bırarada olmak ıstıyorum kabul edersenız
ben kripteks
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53943
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19764 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Özledim

Mesaj gönderen velociraptor »

Hoşgeldin Kripteks forum herkese herdaim açıktır , eski arkadaşları tekrar burada görmek güzel senin diğer nickin olan Kripteks i neden kullanmıyorsun ? gerekirse şifrsini sıfırlarız
Has_anDroid
Bit
Bit
Mesajlar: 3
Kayıt: 22 Eki 2017, 04:50

Re: Özledim

Mesaj gönderen Has_anDroid »

acıkcası onu kullanmak ıstıyorum onun ıcın yardımınıza ıhtıyacım var gıremıyorum cunku banma bos bı zamanınızda yollarmısınız bılgılerımı sıfremı sıfırlarız
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15199
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2521 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Re: Özledim

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Has_anDroid yazdı: 22 Eki 2017, 04:58 yıllarımı verdığım yıllarımın gectıgı velocıraptor hocamı unutmadığım hep hatırladım tek forum sıtesı . benı hatırlamaz kımse belkı ama sızlerle tekrarda bırarada olmak ıstıyorum kabul edersenız
ben kripteks
Seni sanal alemden tanıyorum hatta birkaç makalen benim arşivimde durmakta...Seni tanımayanlar ancak yeni nesil forum üyeleri olacaktır.

Tekrar Hoşgeldin ve Eski Adını Mutlaka Kullan derim sana....

Mesela ben Lost'u veya nuribaba'yı tanımam çünkü bunlar forum çok eski yıllanmış üyeleri......ben isr sonra dan katıldım aranıza ......
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53943
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19764 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Özledim

Mesaj gönderen velociraptor »

Has_anDroid yazdı: 22 Eki 2017, 13:28 acıkcası onu kullanmak ıstıyorum onun ıcın yardımınıza ıhtıyacım var gıremıyorum cunku banma bos bı zamanınızda yollarmısınız bılgılerımı sıfremı sıfırlarız
Özel mesajlarını kontrol edersin
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Özledim

Mesaj gönderen ney_bey »

oooooo hoş geldin :)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53943
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19764 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Özledim

Mesaj gönderen velociraptor »

Sanırım bir başkası onun heabını kullandı ve birşeyler planladı çünkü birdaha foruma giriş yapmadı
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Özledim

Mesaj gönderen ney_bey »

usta,,
desene hala alavere dalavere peşinde birileri
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53943
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19764 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Özledim

Mesaj gönderen velociraptor »

Benimkisi sadece tahmin , umarım ben yanılmışımdır.
Cevapla

“Duyuru ve Uyarılar (Foruma üyelik)” sayfasına dön