Merhabalar
Aşağıda sunacağım yeni Wifi Standardının Genel Fikir yapısı bana aittir ve alıntı da değildir.Ve aşağıdaki makale yazısına atıfta bulunmak suretiyle önerilmiştir.
Yeni sunacağım WiFi Standardının adı WiFi Enigma 1 (aslında kod adı WiFi 3)
Bu yeni standart da kullanıcı Wifi şifresini girdikten sonra yeni standart bunu üç farklı sahte şifrelemeye dönüştürür.Bunlar
1.Sanal Mac taban 28 lik şifreleme
2.Önbellek şifreleme
3.Sahte Zorlama Anahtar Yükleme
Bu üç sahte ve sanal anahtar kullanıcının girmiş olduğu ana şifreye bağımlıdır.Ve her üç şifre kendi arasında da bağımlı ve de birbirini teyit eder olmalıdır.Yani birbirlerini sağlamalıdır(Aynı matematikte çarpma işleminin sağlaması Bölme işlemi;Bölme işleminin sağlaması Çarpma İşlemi gibi) Çift yönlü olmalıdır
O....bu çocuğu saldırgan bir şifreyi çözdüğü anda mesela zorlu anahtar yükleme şifresini şifreler arasında bütünlük bozulduğu anda devreye imha edici hero password (kahraman ve kurtarıcı şifre) devreye girerek;
1.Kullanıcının Wifi ağını bir anda ana ağdan kopartmalı
2.Saldırganın IP adresini açığa çıkartıp kullanıcıya ihbar etmeli
3.Saldırganın mac adresini doğrudan hedef alarak saldırgan şe....sizin pc mühürlemeli(gelecek bağlantı talepleri için)
Kullanıcı net'te kaldığı sürece bu üç şifre sürekli bukelemun gibi boyut değiştirmeli.
Kullanıcı Wifi ağını kestiği anda yeni bir anahtar şifresi çıkarak bu üç şifre ve ana şifreye kullanıcı çıktı sizi imha ediyorum diyerek önbellek sıfırlamalıdır.Böylece DeepFreeze Programı mantığında Wifi sıfırlanmalıdır.
Bu mesajı sordum ön web sayfasında bir türlü yazamadım ama buraya yazdım adminden ricam bu yukarıda sunduğum yeni ekolü ingilizce metin haline getirip 1 Kasımdaki Kurultaya eğer iletişim imkanı varsa aktarmasını çok isterim.
Son Söz
Hırsız 1 kat akıllı ise ben ondan 2 kat daha akıllıyım.Düşmanı kendi silahı ile vurmak en akılcı yoldur.Vesselam
TRWE_2012
https://www.sordum.net/41484/wpa2-de-cid ... esfedildi/
Yeni WiFi 3 Standartı(Wi-Fi Enigma 1)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
Re: Yeni WiFi 3 Standartı(Wi-Fi Enigma 1)
Özgüveni yüksek insanlara herzaman ihtiyaç vardır , teşekkürler Murat
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15191
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2515 kez
- Teşekkür edildi: 5329 kez
Re: Yeni WiFi 3 Standartı(Wi-Fi Enigma 1)
O zaman bu önerim sizin tarafınızdan kabül edildi diye varsayımda bununabilirim değil mi?
Bilirsiniz birisi ortaya bir fikir atar tüm dengeleri alt üst eder mesela Trovars Eylül 1995 de ilk Unix/Linux çekirdeğini geliştirip bunu bir haber grubunda duyurdyğunda ortalık yerinden oynamış ve bugün kü dağıtımlar ortaya çıkmıştır.(Ben buna domino etkisi veya Kelebek Etkisi diyorum)
Onun için sizden bu metni İngilizce tercüme edip düzenledikten sonra lütfen buraya dikkat Sordum.net adına bir öneri şeklinde eğer imkan varsa bildirilmesini ısrarla talep ettim.
İnşallah talep yerini bulur.
Bilirsiniz birisi ortaya bir fikir atar tüm dengeleri alt üst eder mesela Trovars Eylül 1995 de ilk Unix/Linux çekirdeğini geliştirip bunu bir haber grubunda duyurdyğunda ortalık yerinden oynamış ve bugün kü dağıtımlar ortaya çıkmıştır.(Ben buna domino etkisi veya Kelebek Etkisi diyorum)
Onun için sizden bu metni İngilizce tercüme edip düzenledikten sonra lütfen buraya dikkat Sordum.net adına bir öneri şeklinde eğer imkan varsa bildirilmesini ısrarla talep ettim.
İnşallah talep yerini bulur.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
Re: Yeni WiFi 3 Standartı(Wi-Fi Enigma 1)
Şu an Modem ve cep telefon üreticileri halihazırda güncellemelerini çıkarmaya başlamışlar muhtemel çözümlerini kestirmek zor değil ; Handshake de bir anahtarın sadece bir kez kullanılmasını sağlamış olmalılar , senin yazdıkların olası görünsede adamların kimseyi kaale aldıkları yok , Microsofta bildirdiğimiz kapı gibi 3 BUG halen duruyor oralı bile olmadılar malesef
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
Re: Yeni WiFi 3 Standartı(Wi-Fi Enigma 1)
Valla Biz artık BUG bulsak dahi bildirirmiyiz bilmiyorum O hintli CEO gitmediği sürece Microsofttan bir cacık olmaz.
