Yani ben denedim ama pcde wifi kartı var olmasına rağmen olmadı.
Pcde iki tane ethernet girişi var.Ben bu iki ethernet girişini bağdaştırarak bir ağ köprüsü oluşturdum.
O ağ köprüsünüde pos cihazına bağladım.
Ben pcden wifi yayınca ağ köprüsüne giden internet kesiliyor.
Hem ağ köprüsündeki interneti sağlayıp hemde wifiyi çalıştırmak mümkünmü?



