Msn'den anında düşürme !

Msn, Icq, Skype... konularında bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
HERZLOS
Byte3
Byte3
Mesajlar: 137
Kayıt: 18 Mar 2006, 19:23

Msn'den anında düşürme !

Mesaj gönderen HERZLOS »

Evet arkadaslar bu yeni yöntemle live messenger kullananları direk düsürebilirsiniz.Ve bir daha hiç bir sekilde hesaplarını açamazlar.

Arkadaslarına <Kisisel bir ileti yazın> kısmına

......................code içindedir :)

Yazmalarını söyleyin.Bu yazıyı direk copy/paste yapıp yapıstırdıkları anda hattan düsecekler :D

Çözüm :

C:\\\\\\\\Documents and Settings\\\\\\\\makine ismi\\\\\\\\Local Settings\\\\\\\\Application Data\\\\\\\\Microsoft\\\\\\\\Windows Live Contacts

Klasörüne ulasın. [Böyle bir klasör yoksa, gizli dosyaları gösterin.]

İçinde bulunan, ( Desktop.txt ( Yapılandırma ayarları ) ) ’nı sildiginiz an sorun giderilecektir. Sorun hâla devam ediyorsa içerisindeki tüm dosyaların silinmesi gerekmektedir.

Olmazsa

Bilgisayarınızda "Windows Live Contacts" olarak arama yapın. Tırnaklar hariç.

Yine bulamazsanız, Desktop.txt veya Desktop.ini diye aramalar yapın bulunacaktır.

Kod: Tümünü seç

Sordum.comun Farkı

Alıntıdır.Denenmedi..

Bence kendinizde denemeyin bazen o klasörler olamayabiliyor :)
Kullanıcı avatarı
abraxas07
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 367
Kayıt: 15 Ağu 2006, 14:24

Mesaj gönderen abraxas07 »

Ahmet tesekkürler ama inan hiçbirsey anlamadım...
Kullanıcı avatarı
HERZLOS
Byte3
Byte3
Mesajlar: 137
Kayıt: 18 Mar 2006, 19:23

Mesaj gönderen HERZLOS »

arkadaslar o yazının içinde msn in tanıyamaycagı bi karakter var ve u sebepten dolayı msn kapanıyor ve bir daha açılmıyor :)
Cevapla