elde fazladan kalan bir cok elektronik ve

Elektrik ve elektronik konularında bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
armorking
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 877
Kayıt: 27 Oca 2008, 18:54

elde fazladan kalan bir cok elektronik ve

Mesaj gönderen armorking »

bilgisayar icin malzeme var. uygun bir meblag karsiligi satmak niyetindeyim. malzemelerin cogu kullanilmistir.
baslica sayabileceklerim silindir lityum piller, sarj adaptörleri, bir cok türde baglanti kablolari, devre elemanlari , klavye, tornavida seti , elektrik motorları vs. vs. malzemeler daha cok tamir isleriyle uğrasanlar icindir. ciddi alicilar mesajla ulasabilir.
(paranin bir kismi ile suriyeli miniklere oyuncak gibi hediyeler alinacaktır . )
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: elde fazladan kalan bir cok elektronik ve

Mesaj gönderen velociraptor »

Umarım alıcı çıkar
Kullanıcı avatarı
armorking
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 877
Kayıt: 27 Oca 2008, 18:54

Re: elde fazladan kalan bir cok elektronik ve

Mesaj gönderen armorking »

umarım.. aslinda belli basli yerlere ilan verdim ama burada da belli bir gecmisimiz var. es gecmek olmazdı .
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: elde fazladan kalan bir cok elektronik ve

Mesaj gönderen velociraptor »

Anladım , hayırlısı diyelim ozaman :)
Kullanıcı avatarı
yesilaygunes
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2305
Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: elde fazladan kalan bir cok elektronik ve

Mesaj gönderen yesilaygunes »

İlan nerde resimler ve fiyatına bakmak için link olmalı bence
Kullanıcı avatarı
armorking
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 877
Kayıt: 27 Oca 2008, 18:54

Re: elde fazladan kalan bir cok elektronik ve

Mesaj gönderen armorking »

@yesilaygunes
iste internette daha önce de alis veris yaptigimdan insanlarin bu konudaki davranislari cok degisken oluyor maalesef. o nedenle üstte, ciddi alicilar diye belirttim. yoksa foto vs bilgiler zaten var.
kısacası meraklisi iletisime gecse iyi olur. öylesine bakanlarla bir yere varamiyoruz malum .
Kullanıcı avatarı
yesilaygunes
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2305
Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: elde fazladan kalan bir cok elektronik ve

Mesaj gönderen yesilaygunes »

Bir şey görülmeden ilgi çekmez ki. Almaya niyeti olmayıp gördükten sonra almaya karar veren dahi olur. Meslela ayakkabı almayı düşünmüyordum. Bir yerde gözüme çarptı ilgimi çekti ve aldım.
Resimler ve tüm detaylar fiyatı falan tüm detaylar yazılır. Ciddi alıcılar dışında mesaj atmayın diye not geçersin.
Kullanıcı avatarı
armorking
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 877
Kayıt: 27 Oca 2008, 18:54

Re: elde fazladan kalan bir cok elektronik ve

Mesaj gönderen armorking »

:) haklisın
Kullanıcı avatarı
yesilaygunes
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2305
Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: elde fazladan kalan bir cok elektronik ve

Mesaj gönderen yesilaygunes »

Anladım :)
Kullanıcı avatarı
Ensatech
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1173
Kayıt: 22 May 2006, 19:07
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 85 kez
Teşekkür edildi: 190 kez

Re: elde fazladan kalan bir cok elektronik ve

Mesaj gönderen Ensatech »

Özelden liste alabilirim, bana başta 8.2 volt sarj adaptörü lazım mesela bulamassam modifiye edicem :)
güzel bir multi metrede olabilir.
Cevapla