Hangi sürüm nezaman çıkacak

Windows 10 ile ilgili bilgi paylaşım alanıdır
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Hangi sürüm nezaman çıkacak

Mesaj gönderen velociraptor »

Resim
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15194
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2517 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Re: Hangi sürüm nezaman çıkacak

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Merhabalar Sivas Divriğiden;

Eskiden Microsoft Kullanıcı odaklı bir işletim sistemi çıkartır,bu sürümdeki hatalar bir sonra ki sürümde yeni sürüm numarasıyla giderilirdi.Ama Microsoft zamanla kullanıcı odaklı olmaktan tekelci olma sınıfına geçti ve Windows sistemleri eskilerini aratır oldu.Ben şahsen bu windows 10 sürümlerine karşıyım en iyi windows on sürümü ilk çıkan 10240.sürümü olup stabil bir sürüm......
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Hangi sürüm nezaman çıkacak

Mesaj gönderen velociraptor »

O sürümü kodlattırdıkları taşeronu daha sonra değiştirdiler , lakin ona devam etseler güzel birşey ortaya çıkabilirdi , çünkü onu kodlayanlar sanıyorumki windows 8 kaynak kdlarından faydalanmışlar ve eski hataların birkısmını içermeyen bir sürümdü mesela , eğer kullanıcı isminiz arasında boluk varsa masaüstünden vbs çalışabiliyordu (Bu hata yanılmıyorsam XP zamanında fixlendi) oysa sonrasında çıkan bütün windows 10 larda inanılmaz hatalar var mesela bu fixlenen hata geri geldi , bizler sordum olarak birkaç BUG bildiriminde bulunduk herfiler oralı olmadı hatalar aynen devam ediyor bir BUg daha bulduk bunu bildirmiyoruz bile , O hintli CEO nun derhal defolup gitmesi gerek yoksa Microsoftun işi zor
Cevapla