Ben Windows 10 kullanmaya karşı idim ama şeytan dürüttü ve sistem'e Win10 Pro Sürüm 10240 RTM (TEKNİK ÖN İNCELEME SÜRÜMÜ) kurdum.Biraz modifiye ettim şuanda Windows XP ayarında Windows 7 tarzında Windows 8.1 görünümünde gayet stabil çalışıyor.
Windows 10 'u denemek isteyenler Home uzak dursunlar ama Pro veya Entripirise de yakın olsunlar.Son bir hatırlatma bir sistem'e Windows kurup Microsoft'un fabrika varsayılan ayarları ile sistemi kullanmayınız.Mutlaka sistemi modifiye ediniz.
Ayrıca Windows'un Update ve WUDO özelliğini kapatınız.Windows 10 sürümlerinde 100 fazla arka kapı sunucu bağlantıları mevcut bunları özel güvenlik yazılımları mühürleyiniz.