wifi sorunu linux ile sonlandı

Windows 10 ile ilgili bilgi paylaşım alanıdır
Cevapla
Kullanıcı avatarı
lion26
Byte1
Byte1
Mesajlar: 43
Kayıt: 15 Oca 2013, 21:27
cinsiyet: Erkek

wifi sorunu linux ile sonlandı

Mesaj gönderen lion26 »

http://www.teknolojiks.com/windows-10-w ... zuyor/102/

Bu sorun bende var ancak bahsedilen güncelleştirme yükleme geçmişinde gözükmüyor.Nereden bulup kaldırabilirim.Cevap için şimdiden teşekkürler.
En son lion26 tarafından 18 Oca 2017, 15:13 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53924
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19746 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: wifi sorunu

Mesaj gönderen velociraptor »

Cmd yi admin yetkilerind eçalıştırıp aşağıdakilerden birini deneyin
wusa.exe /uninstall /KB:3201845 /norestart
wusa /uninstall /KB:3201845
Kullanıcı avatarı
lion26
Byte1
Byte1
Mesajlar: 43
Kayıt: 15 Oca 2013, 21:27
cinsiyet: Erkek

Re: wifi sorunu

Mesaj gönderen lion26 »

İkisini de dediğiniz gibi uyguladım.Ancak güncelleştirme bu bilgisayara yüklenmedi diyor.Halbuki benim dizüstü bilgisayarım modeme yakın olduğu için kablo ile bağlı ama yine de internet kesiliyor.Tekrar başlattığımda normale dönüyor...Bir çözemedim sorunu :(
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15176
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5320 kez

Re: wifi sorunu

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Öncelikle merhaba ve iyi akşamlar

Uzun bir zamandır(3-4 gündür) ağır gribal enfeksiyona yakalandığımdan dolayı yorgan döşek yatıyorum.Dedim ki kendi kendime maden bilgisayarı açmaya taakatim yok o zaman telefondan bakayım hem iş başvurularına hem de sordum'a ne var ne yok....

Ve sorun çarptı.

Adminin vermiş olduğu komutlar işe yaramadıysa ki yaramalı idi.O zaman aşağıdaki adımları bir bir dene belki bir ihtimal olabilir.

1.Sistemi restart ettir.
2.Açılış sırasında F8 tuşuna basarak Güvenli Kipe gir.(Eğer olmuyorsa o zaman adminin bu konuda hazırlamış olduğu bir makalesi var(daha bu bilgi başkası tarafından çalındı ya o konulara hiç girmeye gerek yok) bu makaleyi kendisinden talep et.
3.Diyelim ki güvenli kipte açtın makinayı adminin vermiş olduğu komutları yönetici modunda tekrar dene
Eminim olacaktır.

Diyelim ki olmadı İnat etti.

Hemen internetten linux live cd iso indir.Bunu dvd veya usb'ye yazdır.

Yukarıdaki işlemdenlerden önce bu Windows Updatenin KB no sunu bir yere (kağıda) yaz.

Ayrıca Windows Arama Kutusuna KB....... yaz aratır.Bakalım bu update dosyasının yedeği var mı veya buna aynı adla dll dosyaları
Bunların dosya yollarını bir kağıda kaydet

Ondan sonra sistemi live cd/dvd/usb aç......

Normalde Windows

1.Windows Update indirme dosyalarını "C:\Windows\System32\Distür....dowland (adını tam hatırlayamadım onda öyle yazdım) indirir.
2.İndirilen dosyalara "C:\Windows\System32\Update "veya WindowsUpdate dizinine açılır.Bu dizinlerin diğerlerinden farkı gizli olmaları ve dizin adlarının ya başında yada sonunda $ prontu olmasıdır.Bunun anlamı Windows ortamında manuel silme işlemi yapmaya kalkarsanız windows hata vererek silme işlemi keser.

Onun için linux live cd bu silme işlemi kolaydır.


Tüm bu işlemleri yapmadan önce

a.Önemli gördüğün belge/müzik/video yedek al
b.Sistemin kayıt defteri yedeğini al
c.Bir geri yükleme noktası oluştur.

Silme işleminde internet bağlantısı olmasın.Haydi kolay gele........


TRWE_2012
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53924
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19746 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: wifi sorunu

Mesaj gönderen velociraptor »

Geçmiş olsun trwe , umarım çabuk iyileşirsin
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15176
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5320 kez

Re: wifi sorunu

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

velociraptor yazdı:Geçmiş olsun trwe , umarım çabuk iyileşirsin
Bugün biraz daha iyi gibiyim.Sadece hafif öksürük var ve arasıra başağrısı.....
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53924
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19746 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: wifi sorunu

Mesaj gönderen velociraptor »

Herkes rahatsız , havalardan sanırım Kar biraz kırar diye düşünmüştüm ama pek etkilemedi herhalde
Kullanıcı avatarı
lion26
Byte1
Byte1
Mesajlar: 43
Kayıt: 15 Oca 2013, 21:27
cinsiyet: Erkek

Re: wifi sorunu

Mesaj gönderen lion26 »

Arkadaşlar gerek bu wifi sorunu ki direk kablolu bağlantıda bile aynı sorunu yaşıyorum, gerekse bilgisayarın kapat komutuna rağmen bazen kapanıp bazen kapanmaması gibi sebeplerden dolayı linux mint'e geçtim.Şu an için her şey yolunda.Dedigim problemler gitti.Arayüz windowsa benziyor.Kurduktan sonra hiçbir sürücü istemiyor.libre office paketi ve diğer 3. parti uygulamalar kurulu olarak geliyor.Çok özel programlar kullanmıyorum. linux mint Türkiye sitesi ve forumunda aklınıza takılan her soru ve problem cevaplanıp çözülüyor...Teknik desteği çok iyi..Sanırım windowsa artık dönmeyeceğim.Zaten 2-3 gün içinde alışıyorsun..Ben sistemden windowsu tamamen kaldırarak kurdum.Tecrübelerimi ilerleyen zamanlarda paylaşırım.İlginiz için teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15176
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5320 kez

Re: wifi sorunu

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

O zaman konunun başına "wifi sorunu çözüldü" diye başlığı düzenlersen konu sonmış olur.

Linux Mint'e gelince çok iyi bir seçim yapmışsın.Bende en son sürümün iso dosyasını indirdim arşiv de saklıyorum.(Şu anda Ubuntu 16.04.1 LTS Multimedya Studio OS kullanıyorum)

Sana tavsiyem;

1.Virtual Box Sanallaştırma yazılımını kur.
2.Synatic Paket Yöneticisini kur. (binlerce programa ukaşırsın)
3.Gpated Disk Yönetim Programını kur (Windows'daki Disk Yöneticisi)
4.Grub Customer (Önyükleme Ayarlama Programı) kur.(Eğer mint'in yanına Windows kurmak istersen bu program gerekecek)
Kullanıcı avatarı
lion26
Byte1
Byte1
Mesajlar: 43
Kayıt: 15 Oca 2013, 21:27
cinsiyet: Erkek

Re: wifi sorunu

Mesaj gönderen lion26 »

Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.Her ne kadar yeni bir üye olarak gözüksem de eski bir üyeyim. Veliciraptor tanır beni.2004-2005 den beri takip ederim bu forumu.Ayrıca linux bölümünü de takip ediyorum.Paylaşım ve vermiş olduğunuz güzel bilgiler için teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15176
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5320 kez

Re: wifi sorunu

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

lion26 yazdı:Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.Her ne kadar yeni bir üye olarak gözüksem de eski bir üyeyim. Veliciraptor tanır beni.2004-2005 den beri takip ederim bu forumu.Ayrıca linux bölümünü de takip ediyorum.Paylaşım ve vermiş olduğunuz güzel bilgiler için teşekkürler.
Herkesin kendine göre bir PC tecrübesi ve geçmişi var ve bu doğal bir durum.Önemli olan eski veya yeni üye olma olgusu değil bildiklerini "İYİ NİYET" gözeterek diğer PC kullanıcılarına aktarabilmedir.Eğer size benim tarzım biraz garip geldiyse özür dilerim.
Kullanıcı avatarı
lion26
Byte1
Byte1
Mesajlar: 43
Kayıt: 15 Oca 2013, 21:27
cinsiyet: Erkek

Re: wifi sorunu linux ile sonlandı

Mesaj gönderen lion26 »

Aksine teşekkür ettim size, siz de ben de kötü bir şey demedik.Ben tecrübeliyim yada biliyorum demedim.Ayrıca herkesin herkesten öğrenecek birşeyleri vardır.Ben sadece kendimi tanıtmak için eski üyeyim demek istedim..Sorun ve sıkıntı yok.Ayrıca özür dilenecek bir şey de yok ama nezaketiniz için teşekkürler.
Cevapla