Merhabalar. Birkaç gün önce bir masaüstü bilgisayara geçtim. Wireless sistemi olmadığı için bir kablosuz USB adaptörü almaya karar verdim. Cd'sinden yazılımı yüklediğim halde usb kabul edilmiyor.
Bilgisayar/özellikler/aygıt yöneticisi'nde de aygıtın yanında sarı bir soru işareti var.
Yardımcı olursanız sevinirim.
Not: hala internete bağlanamıyorum.
Wireless USB'si hata veriyor.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53943
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19764 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
Re: Wireless USB'si hata veriyor.
Sürücünün windows sisteminiz ile uyumlu olduğundan emin olunuz , üreticinin sayfasına girip en son sürücüyü indirerek te kurmayı deneyebilirsiniz , sarı ünlem sorunun zaten sürücüde olduğunu kanıtlıyor

