Dell 5537 Laptopa format atamıyorum - Çözüldü
- Mu®aT
- Kilobyte4

- Mesajlar: 762
- Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36
Dell 5537 Laptopa format atamıyorum - Çözüldü
başlangıçta F8, F11, F2, Delete vs. herşeyi yapıyporum ne yazıkki bir türlü format ekranına bağlanmıyor.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
- Mu®aT
- Kilobyte4

- Mesajlar: 762
- Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36
Re: Dell 5537 Laptopa format atamıyorum
merhaba hocam şimdi deneyim dedim fakat daha başlarken çıkmaza girdik :)
security tabında sorun var. secure boot menü yok.

security tabında sorun var. secure boot menü yok.

- Mu®aT
- Kilobyte4

- Mesajlar: 762
- Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Dell 5537 Laptopa format atamıyorum
secure boot orada işte :) , yerleri farklı , her BIOS ta farklı yerlerde olabilir aslolan :
1. secure boot menüye girip - securew boot Control ü disable etmek
2. Fast boot u disable edelim
3. Launch CSM yi enable edelim
4. Boot edilecek medyayı birincil olarak ayarlamak
Üsttekileri menüleri tek tek gezip arayıp bulmalısın ve konumlarını dediğim şekle getirmelisin zaten boot menüsünün yarları kolayca eski haline döndürülebiliyor
1. secure boot menüye girip - securew boot Control ü disable etmek
2. Fast boot u disable edelim
3. Launch CSM yi enable edelim
4. Boot edilecek medyayı birincil olarak ayarlamak
Üsttekileri menüleri tek tek gezip arayıp bulmalısın ve konumlarını dediğim şekle getirmelisin zaten boot menüsünün yarları kolayca eski haline döndürülebiliyor
- Mu®aT
- Kilobyte4

- Mesajlar: 762
- Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36
Re: Dell 5537 Laptopa format atamıyorum
acaba yeniden format atmam gerekir mi?
aşağıda şu uyarı var ve word, exel vs açarken şu ortadaki uyarı çıkıyor.

aşağıda şu uyarı var ve word, exel vs açarken şu ortadaki uyarı çıkıyor.

- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
- Mu®aT
- Kilobyte4

- Mesajlar: 762
- Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
- Mu®aT
- Kilobyte4

- Mesajlar: 762
- Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36
Re: Dell 5537 Laptopa format atamıyorum
abivelociraptor yazdı:secure boot orada işte :) , yerleri farklı , her BIOS ta farklı yerlerde olabilir aslolan :
1. secure boot menüye girip - securew boot Control ü disable etmek
2. Fast boot u disable edelim
3. Launch CSM yi enable edelim
4. Boot edilecek medyayı birincil olarak ayarlamak
Üsttekileri menüleri tek tek gezip arayıp bulmalısın ve konumlarını dediğim şekle getirmelisin zaten boot menüsünün yarları kolayca eski haline döndürülebiliyor
Secure Boot - Disable oldu
ama Fast Boot yok
Launch CSM yok
Boot edilecek medyayı bulamıyorum.
sonunda atcam bu lanet şeyi aşağı az kaldı :)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Dell 5537 Laptopa format atamıyorum
Her BIOS ta yerleri farklıdır malesef kimbilir hangi menülerin altındadır diye düşünüyorum , UEFI saçmalığı ile ortalığı mahvettiler insanlar kurulum medyasından başlatmak için bile 100 takla atar hale geldiler
- Mu®aT
- Kilobyte4

- Mesajlar: 762
- Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
- Mu®aT
- Kilobyte4

- Mesajlar: 762
- Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36
Re: Dell 5537 Laptopa format atamıyorum
legacy yaptım ilk etapta ama disk gpt biçiminde ... yüklenemedi bende UEFİ yaptım formatı öyle attım
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Dell 5537 Laptopa format atamıyorum
Diski de MBR yapman gerekiyordu , neyse birşekilde halletmişsin en azından

