Yakında TRWE_2012 tarafından Sordum Youtube Videolar[Güncellendi]ı
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15177
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2514 kez
- Teşekkür edildi: 5320 kez
Yakında TRWE_2012 tarafından Sordum Youtube Videolar[Güncellendi]ı
Merhaba Değerli Forumdaşlar Ve Misafirler
Çok yakında sordum net logosunu taşıyan bilgisayar konu anlatımları TRWE_2012 tarafından başlatılacaktır.Bu forumda gerekli bölümlerde yayınlacaktır.Bir yandan yoğun iş hayatı diğer yandan(geceleri) bu videoların hazırlıkları yapılmaktadır.(Şu anda 6 video hazır durumda...)
En kısa zamanda burada yayınlacaktır.Saygılarımla
16.06.2016 TARİHLİ ANEK NOT:
Bu not sadece TRWE_2012'in samimiyet çerçevesinde açıklama ihtiyacından doğmuştur.Lütfen bu notsal açıklamayı bu doğrultuda değerlendirdiniz.
Not:
Burada anlatılanlar TRWE_2012'in kendi PC tecrübesinin bir yansıması olup hiçbir konu/video alıntısının örnekli tekrarı değildir.TRWE_2012'in bu hatte(seviye) gelmesi öyle kolay olmamıştır.Ama inanın bana bazen benimde üsttesinden gelemediğim PC sorunlarım (özellikle donanım kaynaklı) oluyor.Burada amaç sorunun üzerine gitmek ve sorunla dalaşmak.....!Eğer illa ki sorunla başedemiyorsanız,elinizin altındaki internet bu konuda size yardımcı olmak için hazır ve nazır.....!
İnternet aleminde "www.sordum.net/forum " gibi sitelerden teknik yardım alabilirsiniz.Böylelikle kendinizi geliştirmiş olursunuz ve bir süre sonra siz kendiniz sorun çözen bir canlı kaynak haline gelirsiniz.
Bu not'u yazmadaki maksattım;
Bazen youtube gibi video yükleme sitelerinde arasıra bilgisayarlı video anlatımlarındaki yorumları(sizde bunu alışkanlık edinin bence) okuduğumda şöyle ifadelerle çoğunlukla karşılaşıyorum;
"Helal abi sen ne kadar bilgilisin....!"
"Sizi sürekli takip ediyorum,her zaman ki gibi süpersin...." ve buna benzer cümleler bana her zaman "yalakaca,cahilce,ve anlamsız" gelmiştir.Oysa bir "teşşekkür" yeter.Bu kadar destansı cümler yazmaya değmez.Ayrıca bu tür mesajlar karşındaki insanı varolduğundan daha büyük (kendini dev aynasında görmek,küçük dağları yaratmak (yaratmak Allah (c.c) mahsustur,insan ancak taklit edebilir.)) görmesine ve o dizginleyemediği EGO'sunu tavan yapmasını neden olmakta ve beynini pasifleştirmektedir.Halbuki sen de o videoyu çeken zat gibi bilgisayar konusunda bilgili olabilirsin.Ama niye bu cümleleri kurup kendini o zat karşısında aciz bir vaziyette sokuyorsun ki.....!
Peki diyeceksiniz ki "SEN NİYE BİLGİSAYAR VİDEOLARI ÇEKİP ,YOTUBE YAYINLIYORSUN,SANA NE...! ELALEMİN VİDEO KLİP YAPMASINDAN .....!" diye bir tepkisel soru aklınızın köşesinden geçiyordur. (eskiden gençlik yıllarımda [15-20'li yaşlarda] benimde aklımdan geçerdi böyle sorular....)
Bu sorunun tek ve basit bir cevabı var o da "Microsft Sistemleri(işletim sistemi,programlama,yazılım) karşı bende aşırı bir öğrenme ve öğrendiğini takbikat edip ve bunu geniş kitlere duyurma ihtiyacı.....!
Benden (TRWE_2012) hiçbir zaman aşağıda yazılacak klavye cümlerini duymayacaksınız.
*Bi'teşşekkür yeter....
*Kanalıma üye olun (youtube) gibi.....!
Videoları izleyen izler,eğer gerekirse olumlu/olumsuz yorumunu yapar....! Yani işin özü size kalmış,,,,!
Ayrıca yapılan videoların "WWW.SORDUM.NET/FORUM" logo imzası ile yayımlanmasının dört ana nedeni var;
1.Ana Neden:
"Yayınlanan yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur." kanun maddesi çerçevesinde http://WWW.SORDUM.NET/FORUM sitesine bu fikri yazı/resimsel gösterim/konu anlatımlı videolar site kurucusu(admine) telif haklarını devredip,takibinin admine bırakılması.
2.Ana Neden:
Bu video/resimsel anlatım/makalelerin başka sitelerin haksız bir şekilde "sanki kendileri yapmış gibi" sunmalarının önüne geçilmek arzusu....!
3.Ana Neden :
http://WWW.SORDUM.NET VE http://WWW.SORDUM.NET/FORUM sitelerinin dünya ve Türkiye internet aleminde gerçek hak ettiği değeri ve yeri bulmasına bir nebze olsun kendimce katkı sağlamak (gerçekten bu site hak ettiği yerde değil....)
4.Ana Neden:(Bu biraz kişisel bir istek gibi algılanabilir.)
Bu neden daha çok SORDUM.NET yönetim departmanına girmekle ilgli......! http://WWW.SORDUM.NET/FORUM sitesinin 1 admin +3-4 Moderatör katılıyorum-2 Editörü var....Benim kafamdan geçen bu sitenin "BİR YAZILIM EDİTÖRÜ YOK...." düşüncesi olup bu konuyu vakti zamanında mesaj sayıları(forum'un Duyurular Bölümünde Yeni Rütbe Konusu) konusunda kendilerine(admin'e) açmıştım.Kendilerinin bu konudaki düşünceleri olumlu olmuştu...! Yalnız bir şartla 10.000 konulu mesaj .....!( işin garibi bu sınırı ben kendi kendime koymuş ve bu niyetimi admin'e açıklamıştım.) Ama ne hikmetse kendi kendime "Yuh Murat sen ne yaptın 10.000 konulu mesaj neyle olur....!Artık 10 yıl sonra editör ünvanını alırsın eğer site kapanmazsa,salak.....! diye hayıflanmıştım.Ama artık çok geç "ok yaydan çıktı ,dönmez geriye...." "Hamam'a giren terler" (yani verilen söz yerine getirilecek......)
Her konu anlatımında "3 Yıldızlı Editörlük Yolunda bir adım daha" şeklinde yazmamın nedeni budur.Peki diyelim ki "YAZILIM EDİTÖR " ünvanını aldın başın göğe mi erecek? Hayır değmeyecek ama SORDUM'un beyin takımında olmaktan herzaman onur ve sevinç duyacağım....! Emelim bu yönetim takımında olma arzusu (tabii ki Yazılım Editörü olarak,türünün editör türü olarak tek olma.....[Admin hariç....])
Not 2:
İnternet gidip geliyor bundan sonra ki önemli videoyu daha sonra(bir daha ki Cuma (çünkü idari iznim Cuma Öğleden Pazar Akşam'a kadar ) günü aktaracağım.) Halbu ki önemlileri sona saklamıştım.
Oracle VM VirtualBox 3.2.10 Kullanımı(A-Z'YE tam teferruatlı anlatım)
VMware Workstation 10.0.4 Video Anlatımı(A-Z YE 1.02 GB lık 4 ayrı video)
Microsoft Windows Movie Maker 6.0 Kullanımı(Tam anlatım)
MADEN MÜH.
MURAT AYDEMİR
(TRWE_2012)
Çok yakında sordum net logosunu taşıyan bilgisayar konu anlatımları TRWE_2012 tarafından başlatılacaktır.Bu forumda gerekli bölümlerde yayınlacaktır.Bir yandan yoğun iş hayatı diğer yandan(geceleri) bu videoların hazırlıkları yapılmaktadır.(Şu anda 6 video hazır durumda...)
En kısa zamanda burada yayınlacaktır.Saygılarımla
16.06.2016 TARİHLİ ANEK NOT:
Bu not sadece TRWE_2012'in samimiyet çerçevesinde açıklama ihtiyacından doğmuştur.Lütfen bu notsal açıklamayı bu doğrultuda değerlendirdiniz.
Not:
Burada anlatılanlar TRWE_2012'in kendi PC tecrübesinin bir yansıması olup hiçbir konu/video alıntısının örnekli tekrarı değildir.TRWE_2012'in bu hatte(seviye) gelmesi öyle kolay olmamıştır.Ama inanın bana bazen benimde üsttesinden gelemediğim PC sorunlarım (özellikle donanım kaynaklı) oluyor.Burada amaç sorunun üzerine gitmek ve sorunla dalaşmak.....!Eğer illa ki sorunla başedemiyorsanız,elinizin altındaki internet bu konuda size yardımcı olmak için hazır ve nazır.....!
İnternet aleminde "www.sordum.net/forum " gibi sitelerden teknik yardım alabilirsiniz.Böylelikle kendinizi geliştirmiş olursunuz ve bir süre sonra siz kendiniz sorun çözen bir canlı kaynak haline gelirsiniz.
Bu not'u yazmadaki maksattım;
Bazen youtube gibi video yükleme sitelerinde arasıra bilgisayarlı video anlatımlarındaki yorumları(sizde bunu alışkanlık edinin bence) okuduğumda şöyle ifadelerle çoğunlukla karşılaşıyorum;
"Helal abi sen ne kadar bilgilisin....!"
"Sizi sürekli takip ediyorum,her zaman ki gibi süpersin...." ve buna benzer cümleler bana her zaman "yalakaca,cahilce,ve anlamsız" gelmiştir.Oysa bir "teşşekkür" yeter.Bu kadar destansı cümler yazmaya değmez.Ayrıca bu tür mesajlar karşındaki insanı varolduğundan daha büyük (kendini dev aynasında görmek,küçük dağları yaratmak (yaratmak Allah (c.c) mahsustur,insan ancak taklit edebilir.)) görmesine ve o dizginleyemediği EGO'sunu tavan yapmasını neden olmakta ve beynini pasifleştirmektedir.Halbuki sen de o videoyu çeken zat gibi bilgisayar konusunda bilgili olabilirsin.Ama niye bu cümleleri kurup kendini o zat karşısında aciz bir vaziyette sokuyorsun ki.....!
Peki diyeceksiniz ki "SEN NİYE BİLGİSAYAR VİDEOLARI ÇEKİP ,YOTUBE YAYINLIYORSUN,SANA NE...! ELALEMİN VİDEO KLİP YAPMASINDAN .....!" diye bir tepkisel soru aklınızın köşesinden geçiyordur. (eskiden gençlik yıllarımda [15-20'li yaşlarda] benimde aklımdan geçerdi böyle sorular....)
Bu sorunun tek ve basit bir cevabı var o da "Microsft Sistemleri(işletim sistemi,programlama,yazılım) karşı bende aşırı bir öğrenme ve öğrendiğini takbikat edip ve bunu geniş kitlere duyurma ihtiyacı.....!
Benden (TRWE_2012) hiçbir zaman aşağıda yazılacak klavye cümlerini duymayacaksınız.
*Bi'teşşekkür yeter....
*Kanalıma üye olun (youtube) gibi.....!
Videoları izleyen izler,eğer gerekirse olumlu/olumsuz yorumunu yapar....! Yani işin özü size kalmış,,,,!
Ayrıca yapılan videoların "WWW.SORDUM.NET/FORUM" logo imzası ile yayımlanmasının dört ana nedeni var;
1.Ana Neden:
"Yayınlanan yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur." kanun maddesi çerçevesinde http://WWW.SORDUM.NET/FORUM sitesine bu fikri yazı/resimsel gösterim/konu anlatımlı videolar site kurucusu(admine) telif haklarını devredip,takibinin admine bırakılması.
2.Ana Neden:
Bu video/resimsel anlatım/makalelerin başka sitelerin haksız bir şekilde "sanki kendileri yapmış gibi" sunmalarının önüne geçilmek arzusu....!
3.Ana Neden :
http://WWW.SORDUM.NET VE http://WWW.SORDUM.NET/FORUM sitelerinin dünya ve Türkiye internet aleminde gerçek hak ettiği değeri ve yeri bulmasına bir nebze olsun kendimce katkı sağlamak (gerçekten bu site hak ettiği yerde değil....)
4.Ana Neden:(Bu biraz kişisel bir istek gibi algılanabilir.)
Bu neden daha çok SORDUM.NET yönetim departmanına girmekle ilgli......! http://WWW.SORDUM.NET/FORUM sitesinin 1 admin +3-4 Moderatör katılıyorum-2 Editörü var....Benim kafamdan geçen bu sitenin "BİR YAZILIM EDİTÖRÜ YOK...." düşüncesi olup bu konuyu vakti zamanında mesaj sayıları(forum'un Duyurular Bölümünde Yeni Rütbe Konusu) konusunda kendilerine(admin'e) açmıştım.Kendilerinin bu konudaki düşünceleri olumlu olmuştu...! Yalnız bir şartla 10.000 konulu mesaj .....!( işin garibi bu sınırı ben kendi kendime koymuş ve bu niyetimi admin'e açıklamıştım.) Ama ne hikmetse kendi kendime "Yuh Murat sen ne yaptın 10.000 konulu mesaj neyle olur....!Artık 10 yıl sonra editör ünvanını alırsın eğer site kapanmazsa,salak.....! diye hayıflanmıştım.Ama artık çok geç "ok yaydan çıktı ,dönmez geriye...." "Hamam'a giren terler" (yani verilen söz yerine getirilecek......)
Her konu anlatımında "3 Yıldızlı Editörlük Yolunda bir adım daha" şeklinde yazmamın nedeni budur.Peki diyelim ki "YAZILIM EDİTÖR " ünvanını aldın başın göğe mi erecek? Hayır değmeyecek ama SORDUM'un beyin takımında olmaktan herzaman onur ve sevinç duyacağım....! Emelim bu yönetim takımında olma arzusu (tabii ki Yazılım Editörü olarak,türünün editör türü olarak tek olma.....[Admin hariç....])
Not 2:
İnternet gidip geliyor bundan sonra ki önemli videoyu daha sonra(bir daha ki Cuma (çünkü idari iznim Cuma Öğleden Pazar Akşam'a kadar ) günü aktaracağım.) Halbu ki önemlileri sona saklamıştım.
Oracle VM VirtualBox 3.2.10 Kullanımı(A-Z'YE tam teferruatlı anlatım)
VMware Workstation 10.0.4 Video Anlatımı(A-Z YE 1.02 GB lık 4 ayrı video)
Microsoft Windows Movie Maker 6.0 Kullanımı(Tam anlatım)
MADEN MÜH.
MURAT AYDEMİR
(TRWE_2012)
En son TRWE_2012 tarafından 17 Haz 2016, 18:16 tarihinde düzenlendi, toplamda 4 kere düzenlendi.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53924
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19746 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Yakında TRWE_2012 tarafından Sordum Youtube Videoları
Son zamanlarda sesin soluğun çıkmıyordu , şimdiden kolay gelsin diyeyim
- GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2551
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19 kez
- Teşekkür edildi: 60 kez
- İletişim:
Re: Yakında TRWE_2012 tarafından Sordum Youtube Videoları
teşekkürler bizde izlemeye çalışırız tarkan abini videoları çok kaliteli abone oldum :D
- mehmet1787
- Byte1

- Mesajlar: 38
- Kayıt: 20 Ara 2015, 23:31
- cinsiyet: Erkek
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53924
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19746 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Yakında TRWE_2012 tarafından Sordum Youtube Videoları
nezaketin için sağol - Video çekiminden anlamam (Ciddiyim) olduğu kadarı ile idare edin artık :)Ond3rkor yazdı:teşekkürler bizde izlemeye çalışırız tarkan abini videoları çok kaliteli abone oldum :D
- cankusa
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1885
- Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
- Teşekkür etti: 33 kez
- Teşekkür edildi: 32 kez
Re: Yakında TRWE_2012 tarafından Sordum Youtube Videoları
velociraptor gerçekten son zamanlarda yazılımları hem anlatıyor hemde görsel den veriyorsunuz videoları nasıl çektiginiz merak etmiyor degilim.
Müsait zaman diliminde video nasıl oluşturulur-çekilir bununla ilgili konu açarsan bizde sayende ögrenmiş oluruz
Müsait zaman diliminde video nasıl oluşturulur-çekilir bununla ilgili konu açarsan bizde sayende ögrenmiş oluruz
- GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2551
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19 kez
- Teşekkür edildi: 60 kez
- İletişim:
Re: Yakında TRWE_2012 tarafından Sordum Youtube Videoları
gayet başarılısın abi başlangıç için zamanla rayını oturur ben ne acemi youtuberlar gördüm, çok iyi başladınız yeterki çızgınızı değiştirmeyin.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53924
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19746 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Yakında TRWE_2012 tarafından Sordum Youtube Videoları
Taşekürler arkadaşlar - uğraştırıcı bir iş öyle ha deyince oturulup çektim olmuyor çekimden sonra videonun üzerinde efektlermiş bazı yerlerin kesilmesiymiş vs montaj işlemi biraz uğraştırıyor zamanla profesyonelleşirim kısmetse - belki bir ara video çekme videosuda yaparız :)
- GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2551
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19 kez
- Teşekkür edildi: 60 kez
- İletişim:
Re: Yakında TRWE_2012 tarafından Sordum Youtube Videoları
bende yardımcı olmak isterdım ama çalıştıgım iş çok tempolu anca eve dinlenmeye gelıyorum :D ve aynen abi çok emeg isteyen bişey sadece çekmekle olmuyor küçük önemlı detaylar var.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53924
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19746 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53924
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19746 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Yakında TRWE_2012 tarafından Sordum Youtube Videoları
Genç olayım bir milyon borcum olsun - çalışır öderim dermişim :)
- GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2551
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19 kez
- Teşekkür edildi: 60 kez
- İletişim:
Re: Yakında TRWE_2012 tarafından Sordum Youtube Videoları
:D valla abi geri ödemeli kredi aldım daha bır kuruş ödemedım hayata borçla başladık hayırlısı olsun bakalım hayellerımızde var tabi motor almak istiyorum ama gerçekten çok çalışmak lazım.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53924
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19746 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Yakında TRWE_2012 tarafından Sordum Youtube Videoları
zaten bu bir kısır döngü ; hayallerimizi gerçekleştirmek için çalışmak zorundayız , çalışırken hayatımız geçiyor ve gençliğimizi kaybediyoruz , halbuki hayallerin ileriki yaşlarda pek bir önemi kalmıyor herşey değerini kaybediyor , aslolan gençken hayalleri gerçekleştirebilmekte ve bunun bilincinde olabilmekte , hayat anlardan oluşur diyordu bir hocamız - gerçektende öyle bu hayatta en önemli şeylerden biri ŞANS tır , istediğin kadar çalış şansın yoksa bir milim ilerleyemezssin , ama şanslıysan istediğin kadar boş boş gez, dünyanın enzenginlerinden biri olursun (Bakınız mark zuckerberg , iki üniversite öğrencisinin fikrini çaldı ve milyarder oldu hemde genç yaşta) , ve dünyanın en adaletsiz şeyi de ŞANS tır , hepimize bol Şanslar
- GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2551
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19 kez
- Teşekkür edildi: 60 kez
- İletişim:
Re: Yakında TRWE_2012 tarafından Sordum Youtube Videoları
çok doğru diyosun abi şans bir insanın şansı olmadımı naparsa yapsın bişey olmuyor allahım yürü ya kulum dicek illa.
