Xp Açılışı Yavaş
-
timucinemrah
- Kilobyte1

- Mesajlar: 206
- Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
- Teşekkür edildi: 8 kez
Xp Açılışı Yavaş
Xp açışı çok yavaş geliyor usb disk security açılışı biraz yavaşlatıyor ilk formatta sıkıntı yapmıyor ama daha sonra 1-2 ay sonra açılış yavaşlıyor program çok işime yarıyor silemiyorum format atamam çok yedeğim var diğer bilgisayarda aynı bunlar çok kullandığım cihazlar virüs yok cclenner yapıyorum Advanced SystemCare yapıyorum combofix falan açılış 5 dakka falan sürüyo maose bile oynamıyor açıldığı zamanda çok hızlı şekilde kullanıyorum msconfigden açılışdaki fazla programlarıda kaldırdım yardımcı olursanız sevinirim.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
