net framework 4.6.1

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
iso1
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 215
Kayıt: 12 Kas 2006, 16:21

net framework 4.6.1

Mesaj gönderen iso1 »

Slm ,Arkadaşlar
Windows 7 x64 iso ya net framework 4.6.1 entegre edecem ama kaçtane indirdiysem olmadı.
Bakındım ama herhangi bir yerde buna dahil bir yazıda bulamadım.
Acaba içimizde bilen varmı? nasıl veya nerde yazılmış makale var?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53941
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19764 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: net framework 4.6.1

Mesaj gönderen velociraptor »

Bildiğim kadarı ile NetFramework u entegre edemiyoruz , ilk updatede indirip netframeworku tekrar kurar - yapacak birşey yok
Kullanıcı avatarı
iso1
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 215
Kayıt: 12 Kas 2006, 16:21

Re: net framework 4.6.1

Mesaj gönderen iso1 »

Evet,tahmin etmiştim bu kadar uğraştan sonra.
Cevapla