Slm ,Arkadaşlar
Windows 7 x64 iso ya net framework 4.6.1 entegre edecem ama kaçtane indirdiysem olmadı.
Bakındım ama herhangi bir yerde buna dahil bir yazıda bulamadım.
Acaba içimizde bilen varmı? nasıl veya nerde yazılmış makale var?
net framework 4.6.1
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53941
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19764 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
Re: net framework 4.6.1
Bildiğim kadarı ile NetFramework u entegre edemiyoruz , ilk updatede indirip netframeworku tekrar kurar - yapacak birşey yok
- iso1
- Kilobyte1

- Mesajlar: 215
- Kayıt: 12 Kas 2006, 16:21
