Usb 16 GB

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
iso1
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 215
Kayıt: 12 Kas 2006, 16:21

Usb 16 GB

Mesaj gönderen iso1 »

slm,aradaşlar
Elimde olan 16 gb scandisk bellek'i üzerindeki leri hertürlü formatlamama karşı
microsoft un USB DVD-Downloadtool ile Windows 7 iso sunu yüklerken sürücü olarak bulamıyor,
başka türlü PC de hiçbir sorunum yok her türlü dataları filan belleğe yazıyor.yalnizca bu USB DVD-Downloadtool da bu hatayı yapıyor. Tabiki başka 4-5 tane değişik USB DVD-Downloadtool da da denedim gene aynı. Iso larlada sorun yok.


No compatible USB devices found yazıyor.Ne yapabilirim?
Kullanıcı avatarı
iso1
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 215
Kayıt: 12 Kas 2006, 16:21

Re: Usb 16 GB

Mesaj gönderen iso1 »

yanlış yere yazdım galiba, şefim pardon.
STAN
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 384
Kayıt: 22 Mar 2011, 13:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Usb 16 GB

Mesaj gönderen STAN »

birde rufus dene
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Usb 16 GB

Mesaj gönderen velociraptor »

Başıma gelmişti Kingston bellek aynı şeyi yapıyordu , başka bir bellek kullandığımda sorun düzelmişti - hernedense bazen Parmak belleklerin bootlu olma özellikleri bozulabiliyor
Kullanıcı avatarı
iso1
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 215
Kayıt: 12 Kas 2006, 16:21

Re: Usb 16 GB

Mesaj gönderen iso1 »

STAN yazdı:birde rufus dene
Onu ve başkalarınıda denedim,sonuç aynı.
Şefim bari epey bir kullanmış olsam yani bir kaç kere format filan anlarım.duruyordu üzerine Vhd çekmiştim,formatladım kendi yaptığım Iso yu yükleyim diye ve kaldı öyle .Ama başka şeyler yükleye biliyorum.
STAN
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 384
Kayıt: 22 Mar 2011, 13:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Usb 16 GB

Mesaj gönderen STAN »

belleğin firmwaresi ile alakalı olabilir, yenisi yazıacak yada usb to cd-rom yapılırsa düzelebilir. ille format atmak istiyorsan eger, easyBCD iş görür; olmadı isoyu d ye aç ve disk yönetiminden bölümü etkin olarak işaretle yapıp yeniden başlatıp formatı atabilirsin.
Kullanıcı avatarı
trasmus
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1152
Kayıt: 14 May 2010, 14:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Usb 16 GB

Mesaj gönderen trasmus »

Bölümü etkin işaretlemesi için diğer boot sektöründeki bayrağı silmesi lazım, kaldı ki windows buna izin vermez.
STAN
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 384
Kayıt: 22 Mar 2011, 13:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Usb 16 GB

Mesaj gönderen STAN »

bu şekilde format atılıyor 2 hdd varken. denemedim ama tek hdd varken belki dediğiniz gibi izin vermez. bu sefer de partition wizard ile boot eder isek, d ye sağ tık modify>set active işe yarayacaktır.

Resim

bu yol uzun gelebilir. 5 gb ayrı bölüm oluşturup nt6hdd ile format atılır.
Kullanıcı avatarı
iso1
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 215
Kayıt: 12 Kas 2006, 16:21

Re: Usb 16 GB

Mesaj gönderen iso1 »

slm,arkadaşlar

Format atmada filan sorun yaşamıyorum.Başka dataları yazmada filan da sorun yok.
Sorun microsoftun ( Windows7-USB-DVD-tool ) u ile yazdıracakken belleğin bağlı olduğu sürücüde belleği görmemesi.Başka Windows7-USB-DVD-tool leri de denedim aynısını yapıyor.Stan kardeşin önerdiği (easyBCD) nin çalışanını bulamadım.
STAN
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 384
Kayıt: 22 Mar 2011, 13:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Usb 16 GB

Mesaj gönderen STAN »

easyBCD iso'dan boot edip format atabilrsin diye demiştim. diğer tür sorununuzu bilemiyorum, başıma gelmedi.
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: Usb 16 GB

Mesaj gönderen cankusa »

Aşadaki HP nin usb bellekleri formatlamada kullandıgı portable yazılım.Bununla usb bellegini önce FAT 32 olarak formatla sonra NTFS olarak formatla bakalım düzelecekmi yazılımı verdigim linkten başka bir yerden de indirebilirsin

HPUSBFW_v2.2.3

http://www.soft-ware.net/usb-disk-format-tool
Cevapla