Arkadaşlar bir şeyler test etmek için win 10 kurmam lazım ama bi türlü kurulumu yapamadım Gigabyte GA-X48-DQ6 anakart q9600 işlemci 8gb 800 mhz ram var ama bi türlü yemiyor ilk başta 86-64 seçilen yer geliyor mavi pencere gelince orada takılıyor kalıyor alttaki dönence bile gelmiyor. Acaba dvdden yada hhd diye işyerine götürdüm orda dual işlemcili 1.5 gb ramli makinada aynı hdd ye hemen kurulumu yaptı hdd yi alıp eve getirdim takıyorum ilk başta yine mavi pencerede kalıyor hiç bişey olmuyor.
Birde win 7 yi yükseltiyim diyorum sp1 x64 onuda yaptırmıyor deli olacam yardımcı olursanız sevinirim her şeyi test ettim herşey sağlam anakartta bişeylermi açmak lazım bi türlü bulamadım şimdiden teşekkürler.
win 10 u Bilgisayarıma Kuramıyorum
-
timucinemrah
- Kilobyte1

- Mesajlar: 206
- Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
- Teşekkür edildi: 8 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53896
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19701 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Re: win 10 u Bilgisayarıma Kuramıyorum
Sanırım Windows 8.1 i de kurdurtmayacaktır , Yoksa onda sorun yokmu ?
Aşağıdaki yazıya bir göz at istersen
https://www.sordum.net/11109/islemciniz- ... ekliyormu/
Windows 8.1 sistem gereksinimleri:
http://windows.microsoft.com/tr-tr/wind ... quirements
Windows 10 istem gereksinimleri
https://www.microsoft.com/tr-tr/windows ... ns#sysreqs
Üsttekilerde sıkıntı yoksa Anakart üreticisinin sitesinden en son sürücüleri indirip güncellemeyi dene derim
Aşağıdaki yazıya bir göz at istersen
https://www.sordum.net/11109/islemciniz- ... ekliyormu/
Windows 8.1 sistem gereksinimleri:
http://windows.microsoft.com/tr-tr/wind ... quirements
Windows 10 istem gereksinimleri
https://www.microsoft.com/tr-tr/windows ... ns#sysreqs
Üsttekilerde sıkıntı yoksa Anakart üreticisinin sitesinden en son sürücüleri indirip güncellemeyi dene derim
-
timucinemrah
- Kilobyte1

- Mesajlar: 206
- Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
- Teşekkür edildi: 8 kez
Re: win 10 u Bilgisayarıma Kuramıyorum
Gereksinimler ve herşey uyuyor ama olmadı başka çözümler bakacam çözersem yazarım.
