Ölüm Selfisi....!

Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15194
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2517 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Ölüm Selfisi....!

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Muhtemelen eğlence amaçlı başlayan bir olay, o kadar da eğlenceli olmayan bir şekilde sona erdi. Concrete, Washington'da 43 yaşında bir adam ve sevgilisi, ellerinde bir silah ile selfie çekmekteydiler. Polisin söylediğine göre çift, Pazar günü boyunca bu selfie'leri çekiyorlardı. Kız arkadaşın söylediğine göre önce silahtan mermileri çıkartıp fotoğrafı çekiyor, sonra da mermileri geri yerleştiriyorlardı.

Ancak çekilen son selfie, bu davranışın ölümcül bir hareket olduğunu gösterdi. Bir mermi çıkartılmamıştı ve 43 yaşındaki adam, yanlışlıkla kendisini vurdu. Bölge polisi adamın kimliğini açıklamamış olsa da, ölümün kaza olarak incelendiğini söylemekte.

Ancak bu olay, ölüm ile sonuçlanan ilk silahlı selfie hikayesi değil. Hatta bu olayın ölüm ile sonuçlanan ilk selfie olduğunu söylemek de mümkün değil. Selfie'ler söz konusu olduğunda sadece bu yıl içerisinde bildirilen sekiz ölüm olayı bulunmakta. Silah ile çekilen selfie'lere bakıldığında ise Eylül ayında Houston'da üniversiteye gitmeye hazırlanan bir genç, elinde silah tutarken selfie çekmeye çalışmaktaydı ve hayatını kaybetmişti. Daha önce de Rusya'da bir kadın, yine elinde silah ile selfie çekmeye çalışırken kendisini başından vurmuştu.

Tabii ki burada, insanların ne kadar renkli bir hayata sahip olduklarını göstermek amaçlı selfie çekmeye çalışırken hayatlarını kaybetmeleri gibi bir ironi de bulunmakta. Yapılan bir araştırma, genç kadınların bir haftada beş saatlerini selfie çekerek harcadıklarını göstermekte. Öyle ki, artan bu selfie çılgınlığı karşısında Rus hükümeti, insanların tehlikeli selfie'ler çekmelerini önlemeyi amaçlayan bir rehber yayınlamış durumda. Bu rehberin içerisinde önemli bir uyarı da bulunmakta: Silahlarla selfie çekmeyin...

KAYNAK:CHIP TR

TRWE_2012
SAKARYA 2016
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15194
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2517 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Re: Ölüm Selfisi....!

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Dünyada böyle salaklar da var ............!
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Ölüm Selfisi....!

Mesaj gönderen velociraptor »

şeytan hep doldurur
Cevapla