portablesini zaten sitesi veriyor , üstteki verdiğim kendi sitesine ait ama sitesinde downloada sunulmuyor , günlerdir bu şekilde , dediğim gibi bu yazılım IDM den oldukça üstündür , IDM gibi saçma bir şekilde , indirilen dosyaları birleştirirken insanları bekletmez (İnsanlar IDM yi neden kullanır anlamış değilim)
idm tek artısı video sitelerinden izlediğin video indirebilmesi bu site ayırt etmeden yapması yoksa bir artısı yok yazılımın daha sessiz kurulum parametresi yok o kadar kalitesiz.
IDM alternatifsizken belki popülerdi ama artık yavaş yavaş sönecek bedava bile olmayacak kalitesizliğe sahip millet anlamıyor , yapacak birşey yok bu millet Kaliteden ANLAMIYOR
hayır linki kopyalar yapıştırırm , sürekli birşeyler indiren biri olmadığımdan eklentilerine hiç ihtiyaç duymadım - belkide bu sebeple uygun geliyordur