bir muhasebe programını test etmem gerekiyor.
Programın içine 2000-3000 cari kaydı (Müşteri-satıcı vs.)
Stok 2000-3000 ürün girmem gerekiyor
ve bunları alıp satıp işlem yapmam gerekiyor.
Bunları elle yapmak zaman alır diye düşünüyorum. anca makro kayıt programları var bunları kullanıyorum amam hep aynı işlem yada aynı isme satış yapıyo. cari hep aynı isim ve soyisimli kişi olunca program kaydetmiyor ve makro kaydıda saçmalamaya başlıyor. makro kaydı yaparken her defasında farklı isim ve soy isim olacak şekilde ayarlaya bilirmiyiz.
Macro Kaydı ile Program testi nasıl yapılır.
- ghostma_n
- Kilobyte1

- Mesajlar: 277
- Kayıt: 18 Tem 2006, 13:18
- cinsiyet: Erkek
- GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2551
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19 kez
- Teşekkür edildi: 60 kez
- İletişim:
Re: Macro Kaydı ile Program testi nasıl yapılır.
bu işletimi autoit yapabılırsınız tabi yeterli bir şekilde autoit dilini bilmek lazım ve herşey doğru olsa bile ille sizin elle isimleri girmeniz gerekicek autoit şöyle yapabılırısınız bütün işlemleri macro yapıcak sadece size bir kutucuk göstercek oraya ad soyad yazcaksınız olabılırı sanırım bu ama autoit iyi bilmek lazım.
- ghostma_n
- Kilobyte1

- Mesajlar: 277
- Kayıt: 18 Tem 2006, 13:18
- cinsiyet: Erkek
Re: Macro Kaydı ile Program testi nasıl yapılır.
maalesef o programı bilmiyorum? macro expert diye bir program buldum? sitesini inceliyorum anlarsam burada paylaşırım
