Macro Kaydı ile Program testi nasıl yapılır.

Programlama ve Script dilleri konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
ghostma_n
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 277
Kayıt: 18 Tem 2006, 13:18
cinsiyet: Erkek

Macro Kaydı ile Program testi nasıl yapılır.

Mesaj gönderen ghostma_n »

bir muhasebe programını test etmem gerekiyor.

Programın içine 2000-3000 cari kaydı (Müşteri-satıcı vs.)
Stok 2000-3000 ürün girmem gerekiyor
ve bunları alıp satıp işlem yapmam gerekiyor.

Bunları elle yapmak zaman alır diye düşünüyorum. anca makro kayıt programları var bunları kullanıyorum amam hep aynı işlem yada aynı isme satış yapıyo. cari hep aynı isim ve soyisimli kişi olunca program kaydetmiyor ve makro kaydıda saçmalamaya başlıyor. makro kaydı yaparken her defasında farklı isim ve soy isim olacak şekilde ayarlaya bilirmiyiz.
Kullanıcı avatarı
GOG
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2551
Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19 kez
Teşekkür edildi: 60 kez
İletişim:

Re: Macro Kaydı ile Program testi nasıl yapılır.

Mesaj gönderen GOG »

bu işletimi autoit yapabılırsınız tabi yeterli bir şekilde autoit dilini bilmek lazım ve herşey doğru olsa bile ille sizin elle isimleri girmeniz gerekicek autoit şöyle yapabılırısınız bütün işlemleri macro yapıcak sadece size bir kutucuk göstercek oraya ad soyad yazcaksınız olabılırı sanırım bu ama autoit iyi bilmek lazım.
Kullanıcı avatarı
ghostma_n
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 277
Kayıt: 18 Tem 2006, 13:18
cinsiyet: Erkek

Re: Macro Kaydı ile Program testi nasıl yapılır.

Mesaj gönderen ghostma_n »

maalesef o programı bilmiyorum? macro expert diye bir program buldum? sitesini inceliyorum anlarsam burada paylaşırım
Cevapla

“Programlama ve Script dilleri” sayfasına dön