
Fazla MP3 YazdırmaK İçin Hangi Yöntem Kullanmalıyım?
Fazla MP3 YazdırmaK İçin Hangi Yöntem Kullanmalıyım?
Selam sevgili arkadaşlar, nero ile MP3 yapmak istiyorum 700 mb CD-R e müzik sayısı fazla yüklemek istiyorum, attığım resimdeki 4 şıktada alt sırada hepside aynı yazıyor, fazla mizik saklar diye, acaba hangisi ile daha fazla yazdırabilirim? bilenlerden yardım rica ediyorum teşekkürler,


- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Fazla MP3 YazdırmaK İçin Hangi Yöntem Kullanmalıyım?
Blue-Ray kapasitesi en fazla olan disktir yani en fazla sayıda müzik alması gerekir , elbetteki müzikleri dinleyebilmek için Bir Blueray oynatıcı gerekir , ilaveten de Yazıcının Blueray yazmayı desteklemesi gerekir
Re: Fazla MP3 YazdırmaK İçin Hangi Yöntem Kullanmalıyım?
track'ı nasıl yaparım? normal yazdırdığımı araba teyibi çalmıyor, track olması gerekiyormuş nero ile olurmu track?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Fazla MP3 YazdırmaK İçin Hangi Yöntem Kullanmalıyım?
Gördüğüm kadarı ile üstteki seçeneklerden sadece Müzik/ses CD si oluştur senin işini görecektir
Re: Fazla MP3 YazdırmaK İçin Hangi Yöntem Kullanmalıyım?
temam hallettim, googleden buldum teşekkür ediyorum
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Fazla MP3 YazdırmaK İçin Hangi Yöntem Kullanmalıyım?
Nasıl halletiğini yazarsan aynı sorunu olanların da işine yarayabilir
Re: Fazla MP3 YazdırmaK İçin Hangi Yöntem Kullanmalıyım?
Nero burning 12 portable ile yaptım bunları, ( Track )'ı








- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez

